قاسمپور:هم بازی خوب می‌خواهیم هم سه امتیاز را/ تیم ملی بازیکن خلاق ندارد

۰۱م آذر ،

630.jpg

سرمربی تیم فوتبال مس گفت: امیدوارم برابر راه‌آهن بازی خوبی ارائه دهیم و به سه امتیاز دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ابراهیم قاسمپور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر راه‌آهن گفت: دو تیم شرایط مشابهی دارند و هر دو بازی قبل خود را با برد پشت سر گذاشته‌اند. ما خوشبختانه در چند بازی قبل سیر صعودی داشته‌ایم و همیشه تیم برتر میدان بوده‌ایم ، امیدوارم که هم بازی خوبی ارائه دهیم و سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: فاصله تیم‌ها و نحوه بازی کردن‌شان از بالا تا پایین جدول تفاوت چندانی ندارد ما اگر این بازی عقب افتاده و دو بازی آخر نیم فصل را ببریم، می‌توانیم جایگاه خوبی کسب کنیم و نیم فصل دوم را بهتر آغاز کنیم.

قاسمپور در ادامه با بیان این که تیمش چهار مصدوم دارد، گفت: احمد حسن زاده، وحید اسماعیل بیگی، فرهاد سالاری و جلال کرمی نمی‌توانند ما را در برابر راه‌آهن همراهی کنند.

وی دربارهٔ انتقادهایش از مدیرعامل باشگاه مس اظهار کرد: طبیعی است که مدیرعامل از کادر فنی تیمش حمایت کند، به طور مثال رویانیان که یک مدیر فوتبالی نیست به خوبی در شرایط سخت از مربی‌اش حمایت کرد. ما احتیاج داریم که در شرایط سخت از ما حمایت شود. انتقادی هم که کرده‌ام جسارت و توهین به ایشان نبود. ایشان از وقتی که آمده اند بعضی از مشکلات تیم را حل کرده‌اند و امیدوارم که بتوانند سایر مشکلات را نیز برطرف کنند. اگر آرامش در تیم حاکم باشد همه راحت‌تر کار می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس دربارهٔ احتمال جدایی عنایتی از این تیم گفت: رضا بسیار جزئی با من صحبت کرده و گفته است که تمایل دارد از مس برود. به هر حال باشگاه روی او سرمایه‌گذاری کرده و با شرایط فعلی پیدا کردن جایگزین مناسب برای وی راحت نیست. اگر بتوانیم خلاء نبود او را پر کنیم، اجازه می‌دهیم که برود و گرنه فکر نمی‌کنم که او هم راضی باشد که دست ما را خالی بگذارد.

قاسمپور در ادامه دربارهٔ وضعیت فعلی تیم ملی فوتبال هم گفت: همیشه با ان‌شاءالله گفتن ، نذر و نیاز به جام جهانی رفته‌ایم، در قبل هم اگر موفقیتی بوده است، بیشتر از خلاقیت فردی بازیکنان ناشی شده است و نه کار تاکتیکی تیم. متاسفانه در حال حاضر از داشتن این خلاقیت محروم هستیم و بازیکنانی نظیر خداداد عزیزی و علی دایی نداریم. به همین سبب هم به این روز افتاده‌ایم و به مشکل برخورده ایم. اگر تیمی جلوی ما بسته بازی کند فکر ما هم بسته می‌شود و نمی‌توانیم گره بازی را باز کنیم.

وی در پایان گفت: برای رسیدن به جام جهانی باید با قطر و کره بازی کنیم که کره‌ای‌ها مدعی درجه یک می باشند و قطری‌ها برای رسیدن به جام جهانی از نفوذ خود در آسیا استفاده می‌کنند و رو به کارهای اخلاقی می‌آورند. البته ما گاهی اوقات کارهای نشدنی را ممکن ‌کرده‌ایم. امیدوارم باز هم از آن معجزه‌ها رخ دهد، وگرنه بعید می‌دانم که به جام جهانی صعود کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.