قاسم حدادی‌فر: فوتبال حساب و کتاب ندارد

۱۹اردیبهشت،

هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: در مسابقات هفته آخر ممکن است هر نتیجه‌ای به دست آید، پس تلاش می‌کنیم بدون توجه به سایر نتایج، مصاف با ملوان را با برد به پایان برسانیم.

قاسم حدادی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، در خصوص بازی هفته آخر لیگ برتر و رویارویی خارج از خانه با تیم ملوان بندر انزلی، اظهارکرد: برای برد به انزلی خواهیم رفت و برای رفتن به پلی آف حداکثر تلاش خود را خواهیم کرد، اگر چه برابر ملوان قرار گرفتن و آن هم برابر هواداران این تیم دشواری بسیاری دارد.

وی با بیان اینکه “فوتبال حساب کتاب ندارد” افزود: نمی‌توان نتایج فوتبال را به راحتی پیش بینی کرد، درست است که مسابقه قبل را با نتیجه شش بر صفر به سود خود به پایان بردیم و تا حدودی بیش از آلومینیوم هرمزگان به رفتن به پلی آف امیدوار شدیم، اما در مسابقات هفته آخر ممکن است هر نتیجه‌ای به دست آید، پس تا جایی که امکان دارد تلاش می‌کنیم بدون توجه به سایر نتایج، مصاف با ملوان را با برد به پایان برسانیم.

هافبک تیم ذوب‌آهن اصفهان در خصوص بازی پرگل ۶ بر صفر تیمش برابر صنعت نفت آبادان عنوان‌کرد: ما می‌توانستیم در هر دیدار از لیگ برتر با نتایج مشابه بازی با آبادان مسابقات را تمام کنیم، اما توپ‌های ذوب‌آهن وارد دروازه نمی‌شد. اشکال ذوب‌آهن همین بود و گرنه جایگاه تیم بسیار بهتر از این می‌شد.

حدادی فر پیرامون ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر در فصل آینده گفت: معتقدم همان ۱۸ تیمی بودن لیگ بهتر بود، حتی لیگ ایران گنجایش ۲۰ تیمی شدن هم دارد، شخصا فکر می کنم لیگ ۱۶ تیمی چندان مناسب نیست.

وی در همین خصوص ادامه داد: شرایط فوتبال ایران ایجاب می‌کند که تعداد تیم‌ها کم نشود، من هم معتقدم که همان ۱۸ تیمی بودن لیگ برتر مناسب ترین گزینه بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.