قاضی‌پور: آقای هاشمی طبق قانون لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه دهد

اردیبهشت ۱۴۰۳

نماینده مردم ارومیه گفت: به مسائل شخصی وزیر پیشنهادی کاری ندارم و شایعاتی است که به آنها نمی‌پردازم؛ اما از ایشان می‌خواهم طبق قانون لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در صحن علنی امروز نوبت عصر بهارستان  نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مخالفت با وزیر پیشنهادی بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در ابتدای نطق خود  برای دقایقی فضای مجلس را متشنج کرد و تعداد بسیاری از نمایندگان مجلس در اعتراض به این سخنان قاضی‌پور در مقابل تریبون مجلس برای دقایقی تجمع کرده و خواستار عذرخواهی قاضی‌پور شدند.

قاضی پور در پاسخ به تعدادی از نمایندگان که هنوز پیش از سخنرانی وی و بیان دلایل مخالفتش، به وی اعتراض می‌کردند گفت: اگر این وزیر پیشنهادی مستضعف بود  هم اینطور دفاع می‌کردید؟ شما به خاطر پولش دارید دفاع می‌کنید.

نماینده مردم ارومیه در واکنش به سخنان ابوترابی مبنی بر اینکه در صحبت‌هایتان رعایت کنید که به کسی توهین نشود اظهار داشتم: من از تمامی نمایندگان واقعی مردم به خاطر اسلام، قرآن و نظام جمهوری اسلامی ایران صحنه را حفظ کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم و اگر از بنده ناراحت می باشند عذرخواهی می‌کنم.

عضو کمیسیون صنایع تصریح کرد: تخصص و داشتن عالیه وزیر پیشنهادی سبب می‌شود در برخی از اوقات از وظایف اصلی وزارت‌خانه غافل شده و برای مثال از تهیه مواد اولیه، بیماران اورژانسی و داروهای بیماران خاص و نظارت بر حوزه دارو و نوآوری غافل شود.

وی ادامه داد: “در تصمیم‌گیری‌هایم برمبنای حق و حقوق مردم مستضعف اولویت من است و از مجلس هشتم تا به امروز هوادار اشخاص مستضعف و کارگران بوده‌ام.

قاضی‌پور تصریح کرد: در برنامه دکتر هاشمی در ارتباط با بند ۷ نظارت کنترل و برنامه‌ریزی جهت موسسات و واحدهای بهداشتی که از طریق بخش خصوصی و غیر دولتی در امر بهداشت فعالیت می‌کنند چیزی اشاره نشده است.

نماینده مردم ارومیه افزود: من به مسائل شخصی وزیر پیشنهادی کاری ندارم و شایعاتی است که به آنها نمی‌پردازم اما از ایشان می‌خواهم طبق قانون لیست اموال خود را به قوه قضائیه ارائه دهد.

عضو کمیسون صنایع در پایان خطاب به وزیر پیشنهادی خاطرنشان کرد: در رابطه به تولید دارو و بیمارستان‌های خصوصی که تخلف کرده‌اند چه برنامه‌ای دارید؟ آیا برای بیمارستان‌های نیمه تمام در شهرهای کوچک و روستاها و بیمارستان‌های تامین اجتماعی برنامه‌ای دارید؟

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.