قاضی: این بار به استقلال گل می‌زنم

۳۰م دیماه ،

محمد قاضی دربارهٔ شرایط کنونی پرسپولیس اظهار کرد: تحول در تیم فوتبال پرسپولیس کاملا مشخص است. ما نیاز داریم و می‌خواهیم روندی را که آغاز کرده‌ایم، ادامه بدهیم و در این مسیر همه اراده کرده‌ایم حریفان را از پیش رو برداریم، چه داربی باشد و چه غیر از آن.

وی ادامه داد: هدف ما نزدیک شدن به صدر جدول است، کار سختی پیش رو داریم اما آن را دور از دسترس نمی‌دانیم. شرایط تیم ما خیلی خوب است و با پیروزی در چند بازی پیاپی فاصله با صدر جدول کم خواهد شد و از این رو در بازی داربی نگاه ما فقط به استقلال نیست.

مهاجم پرسپولیس دربارهٔ مسائلی که دربارهٔ شرایط دو تیم مطرح می‌شود، خاطر نشان کرد: داربی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان به جدول نگاه کرد. از سوی دیگر پرسپولیس الان شرایط خیلی خوبی دارد. بدون حاشیه کارها را دنبال می‌کنیم و فکر می‌کنم از این نظر برای بازی آماده‌تر باشیم. تیم ما بازیکنان بزرگی دارد که هر یک ظرفیت تاثیرگذاری بر جریان بازی را دارند و ما آماده‌ایم تمام وجودمان را برای بازی بگذاریم.

وی دربارهٔ عملکرد قبل خود برابر استقلال به سایت باشگاه گفت: در فولاد که بودم مقابل استقلال یک پاس گل دادم. در ذوب آهن هم یک شوت سنگین به تیر دروازه آنها زدم. اگر کادر فنی صلاح بداند و در بازی حاضر باشم سعی می‌کنم وظایف خودم را طبق آنچه سرمربی می‌خواهد انجام بدهم. به عنوان یک فوروارد قطعا سعی می‌کنم این دفعه به تور دروازه بزنم.

قاضی دربارهٔ طرح بعضی مسائل پیرامون ناراحتی او پس از بازی با داماش تصریح کرد: نمی‌دانم چرا این مسائل مطرح می‌شود، من مدتی به دلیل مصدومیت دور بودم، می‌خواستم زودتر برگردم ولی به توصیه پزشکان دندان روی جگر گذاشتم و بازگشتم عقب افتاد. در این مدت خیلی تمرین کردم. همین امروز که تیم استراحت داشت، من تمرین کردم تا بتوانم زودتر به میادین برگردم. دلم نمی‌خواهد با طرح این مسائل برای من و تیم مشکل ایجاد شود.

ملی پوش پرسپولیس ادامه داد: نمی‌دانم چرا بعد از بازی با داماش این مسائل مطرح شد. من هم مثل سایر بازیکنان به رختکن رفتم. گاهی پیش می‌آید که بعضی بازیکنان در تهران جدا از تیم بر‌می‌گردند. به ویژه زمان‌هایی که تیم برده است. پیروزی را به هم تبریگ گفتیم. من عجله داشتم چون می‌خواستم به تمرین برسم. بدن خودم را می‌شناسم. اگر تمرین نکنم افت می‌کنم. روز بازی که تمرین نکرده بودم، به خاطر همین وقتی کارها تمام شد، رفتم. واقعا هیچ مساله‌ای نبود و نمی‌دانم چرا اینقدر روی من حساس شده‌اند. اگر مساله‌ای بود آقا یحیی با مسوولان تیم مطرح می‌کردند، اما واقعا هیچ اتفاقی روی نداد، تمرین کردن که جرم نیست.

وی دربارهٔ آخرین شرایط خود گفت: بازی دوستانه‌ای که روز شنبه داشتیم برای من خیلی خوب بود. این حس را به من داد که به شرایط خوب برگشته‌ام و نگرانی‌ها برطرف شد و حالا به شرایط ایده آل خودم نزدیک شده‌ام. کاملا به خودم اطمینان دارم و می‌توانم با تمرین و مسابقه حق خودم را بگیرم. دلیل ندارد که بخواهم دست به کارهای دیگر بزنم. هواداران هم مطمئن باشند در ذهن تک تک بچه‌ها غیر از این نیست.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.