قاضی پور:عامل کشتار مسلمانان میانمار قدرت‌های استکباری هستند

جمعه ۶ مرداد – ۰۱:۰۱:۳۸ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا – عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، با محکوم کردن کشتار مسلمانان برمه، افزود: قدرت‌هایی بزرگ همچون آمریکا و انگلیس، اتحاد و پیشرفت مسلمانان را برنمی‌تابند و با طرح‌های جنایت کارانه، به حریم مسلمانان در کشورهای مختلف تجاوز می کنند.
به گزاش خبرگزاری آریا ، نادر قاضی پور با یادآوری کشتار مسلمانان در برمه، تصریح کرد: مسلمانان از صدر اسلام تا دوران معاصر، مورد تعدی قرار گرفته‌اند و نسل کشی مسلمانان در برمه، یکی دیگر از جنایت‌های کشورهای استکباری ضد مردم مسلمان است.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، گفت: قدرت‌هایی بزرگ همچون آمریکا و انگلیس، اتحاد و پیشرفت مسلمانان را برنمی‌تابند و با طرح‌های جنایت کارانه، به حریم مسلمانان در کشورهای مختلف تجاوز   می‌کنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، سازمان‌های حقوق بشری را عاملان استکبار خواند و افزود: این نهادهای بین‌المللی که داعیه دفاع از حقوق انسان ها را دارند، برای سرپوش گذاشتن بر جنایت‌های قدرت‌های بزرگ شکل می گیرند و با کمک رسانه‌های بین‌المللی در مسیر تامین منافع دشمنان ملت‌ها، گام بر می‌دارند.
وی یادآور شد: برخی دولت‌های کشور‌های مسلمان که دست نشانده ابرقدرت‌ها هستند، همچون بحرین، استکبار جهانی را در جهت تحقق نقشه‌های ضد انسانی یاری می‌دهند و دست به کشتار مردم مسلمان می‌زنند.
عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، راهکار پایان دادن به خشونت ها و کشتار مسلمانان در سراسر جهان را  اتحاد دولت ها و ملت های مسلمان با یکدیگر خواند و افزود: تنها با اتحاد و انسجام مسلمانان است که می‌توان از سرایت این جنایت‌ها به سایر کشور‌ها جلوگیری کرد.
در شرایطی که اخبار و گزارش‌های مختلف رسانه‌‌های منطقه‌ای بیانگر کشتار سازمان یافته مسلمانان در میانمار است و حتی عفو بین‌الملل نیز تاکید کرده که مسلمانان روهینگیا به‌گونه‌ای فزاینده هدف حملات هدفمند از جمله کشتار، سوء استفاده جنسی و شکنجه قرار گرفته‌اند، سکوت سازمان‌ها و مجامع بین‌المللی حقوق بشری در برابر این جنایت‌ها موجب سرایت این جنایات در ایالت آسام هند شده است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۲۷۱۳۰۱۳۸۹۸۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.