قاعده بازی سیاسی امکان بستن تنگه هرمز را به ایران می‌دهد

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران گفت: وقتی با نظام هایی روبرو هستیم که به هیچ قانونی پایبند نیستند، بهترین دفاع حمله است.

محمدرضا مرندی عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به نقش تشکل های دانشگاهی در بستن تنگه هرمز و حمایت از طرح مجلس در منع عبور نفتکش هایی که مقصدشان کشورهای تحریم کننده نفت است، اظهار داشت: مصوبه مجلس بسیار درست است، بهترین دفاع حمله است، این قاعده بازی سیاست است به خصوص که با نظام هایی سروکار داریم که هیچ منطقی را بر نمی تابند و به هیچ قانونی پایبند نیستند.

وی تصریح کرد: این سیاست بسیار خوبی است که ما مقابله به مثل کنیم و می بایست برای تصویب چنین مصوبه ای از مجلس تشکر کنیم، هر زمان در سیاست خارجی فعال برخورد کنیم، نتیجه خواهیم گرفت.

مرندی اظهار داشت: دانشگاهیان اعم از اساتید و دانشجویان جایگاه نخبگان فکری را در جامعه ایفا می کنند، و از نخبگان انتظار می رود که جامعه را هدایت کنند.

عضو شورای مرکزی کانون دانشگاهیان ایران گفت: از تشکل های دانشجویی و اساتید دانشگاه انتظار می رود که به وظیفه نخبگی عمل کنند و در این مسیر طلایه دار باشند و جامعه را به سمتی پیش برند که عزت ایران اسلامی در جهان حفظ شود.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.