قالیباف دوشنبه به زنجان می‌رود/ اردبیل مقصد بعدی

۰۵خردادماه،

سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف گفت: وی روز دوشنبه ششم خرداد ماه جهت دیدار با مردم شریف استان زنجان راهی این دیار می‌شود.

“پرویز اسماعیلی” سخنگوی ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران گفت: قالیباف صبح دوشنبه وارد زنجان می‌شود و پس از زیارت مزار شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی با نماینده محترم ولی‌فقیه و امام جمعه زنجان دیدار و گفتگو خواهد داشت.

وی افزود: قالیباف حدود ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ از نزدیک با مردم مومن و سرافراز استان زنجان در محل مسجد جامع این شهر دیدار و گفتگو خواهد داشت.

اسماعیلی در پاسخ به این سوال که آیا قالیباف پس از زنجان به اردبیل سفر می‌کند، اظهار داشت: وی بعد از سفر به زنجان جهت دیدار با آیات عظام مهدوی کنی و یزدی به تهران برمی‌گردد و انشاء‌الله پس از آن جهت سفر و دیدار با مردم مهربان استان اردبیل برنامه‌ریزی خواهد شد.

سخنگوی ستاد انتخاباتی قالیباف یادآور شد: به جهت روشن شدن برنامه رادیویی و تلویزیونی کاندیداها همچنین تعیین نوبت ضبط در استودیوها، تغییراتی در برنامه سفرها پیش آمد که ضمن پوزش از هموطنان عزیزمان در این زمینه اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌پذیرد.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.