قالیباف:کوتاهی در خدمت،خیانت است

۱فروردین ۱۳،

شهردار پایتخت با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دیروز فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد و امروز ما می بینیم به برکت خون شهدا یک دولت اسلامی در عراق شکل گرفته است.

مهر: شهردار تهران گفت: دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده اند که عمود و ستون انقلاب اسلامی ایران ولایت است به همین سبب همه آنها این ستون را هدف گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد باقر قالیباف دوشنبه شب در جمع تعدادی از رزمندگان و خانواده های شهدا در محل بیت الجواد مشهد اظهار کرد: امروز ثمره خون شهدای ما سبب شده که اسلام در جوامع دیگر نیز دیده شود.

وی افزود: درست است که سختی ها و مشکلاتی را در عرصه فرهنگی یا اقتصادی تحمل می کنیم اما برکت خون شهدا ما سبب شده است که امروز همان کسانی که می گفتند دیگر جایی برای دین در بین جوامع قرن ۲۱ وجود ندارد می گویند این قرن، قرن امام خمینی(ره) است.

قالیباف اظهار کرد: ما در نظام اسلامیمان باید این بزرگی و عظمتی را که شهدا و امام شهدا برای ما به ارمغان آوردند را با کار و تلاش مان تحت رهبری و فرمان مقام معظم رهبری ادامه دهیم.

وی افزود: در راه خدمت به نظام نباید کوتاهی کنیم که اگر کردیم خیانت به شهدا و امام شهدا است و کم لطفی ما را به خون شهدا نشان می دهد.

شهردار پایتخت با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) بیان کرد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی دیروز فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد و امروز ما می بینیم به برکت خون شهدا یک دولت اسلامی در عراق شکل گرفته است.

وی افزود: بدون شک ما می توانیم بهتر از این جامعه و کشورمان را اداره کنیم و امروز این ما هستیم که باید امتحانمان را در برابر شهدا انقلاب پس بدهیم.

محمد باقر قالیباف خاطر نشان کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی اشخاص بسیاری در برابر اسلام و امام ایستادند و به اسلام و امام(ره) خیانت کردند امام از همه این سختی ها گذشت و انقلاب اسلامی حرکتش را ادامه داد.

وی گفت: امروز این ما هستیم که باید خودمان را در مسیر انقلاب حفظ کنیم و از انقلاب جدا نشویم و آرمان های امام(ره) و شهدا را به پیش ببریم.

قالیباف اظهار کرد: همه دشمنان انقلاب اسلامی فهمیده اند که عمود و ستون انقلاب اسلامی ایران و لایت است به همین سبب همه آنها می خواهند این ستون را تضعیف کنند و همه این ستون را هدف گرفته اند.

وی افزود: همه باید گرداگرد ولایت باشیم و بی چون و چرا اوامر ایشان را گوش دهیم و همین مسئله تنها راه تداوم انقلاب اسلامی است.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.