قالیباف: انحراف و فتنه دو لبه یک قیچی‌اند

۱۴اردیبهشت،

عضو ائتلاف پیشرفت با بیان اینکه جریان فتنه و جریان انحرافی که بعضا انقلابی نمایی می‌کنند دو لبه یک قیچی می باشند، گفت: جریان‌های انحرافی و فتنه در ظاهر شعارهای متفاوتی می‌دهند اما می‌خواهند ریشه انقلاب را بزنند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از تسنیم، محمدباقر قالیباف عضو ائتلاف پیشرفت عصر امروز در همایش “جهاد ادامه دارد” که در سالن همایش‌های سید‌الشهدا برگزار می‌شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه عده‌ای در کشور فقط این شعار را می‌دهند که باید پای ارش‌های بایستیم، گفت: اگر در مقام عمل نتوانیم کاری انجام دهیم و خلاف آن را عمل کنیم، انقلاب‌نمایی و خیانت به خون شهداست.

وی افزود: امروز از یک‌ سو فرهنگ مادی و لیبرالیسم و از یک سو فرهنگ انقلابی نما است که فقط حرف، حرف و حرف می‌زند و با شعارهای تند و روحیات تخریب‌گرایانه عمل و بی‌اخلاقی می‌کند اما وقتی در کارنامه عمل از آنها می‌خواهیم که چیزی ارائه کنند، می‌بینیم که فقر را در جامعه توزیع کرده‌اند.

عضو ائتلاف پیشرفت تاکید کرد: امروز جریان فتنه و جریان انحرافی که بعضا انقلابی نمایی می‌کنند، دو لبه یک قیچی می باشند که در ظاهر خلاف هم عمل می‌کنند، ولی در واقع آنها دو لبه‌ای می باشند که ریشه انقلاب را می‌زنند؛ جریان‌های انحرافی و فتنه در ظاهر شعارهای متفاوتی می‌دهند اما می‌خواهند ریشه انقلاب را بزنند.

قالیباف در ادامه تاکید کرد: امروز کشور و نظام اسلامی قبل از اینکه به شعار نیاز داشته باشد، به عمل نیازمند است چرا که شعار بدون عمل خیانت به ارزش‌هااست؛ همیشه تاکید دارم که حزب‌الهی و ولایت‌مدار کسی است که کارآمدی دین در جامعه را به عینیت ببخشد. گاهی اوقات حرف‌هایی زده می‌شود و بعدا در عمل خلف وعده می‌کنیم که این خلف وعده در فرهنگ ما نشانه بی‌دینی است.

وی با بیان اینکه در فرهنگ دفاع مقدس دروغ، ریا، تزویر، پرده‌دری و بی‌اخلاقی نیست، اظهار داشت:‌در این فرهنگ، صداقت، صفا، صمیمیت و گذشت وجود داشت.

عضو ائتلاف پیشرفت در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم که ظرف ۲ سال می‌توان وضعیت اقتصادی نابسامان و آشفته را که آدم نمی‌داند خودرو بخرد یا نخرد و یا زمین، کی بخرد یا اصلا نخرد را سامان داد؛ امروز همه چیز در بلاتکلیفی و تشویش ذهنی است اما می‌توان در دو سال مشکلات را حل کرد و بیش از این به مردم فشار نیاورد.

قالیباف همچنین خاطرنشان کرد: با اطمینان می‌گویم که اگر به حول قوه الهی تقدیر شد و توانستم خدمتگزار مردم باشم، فضا را برای جوانان غیرتمند و مردم فکور باز می‌کنم تا یک فرهنگ عظیم جهادی در حوزه اقتصادی، سیاسی و اجتماعی فراهم شود.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.