قالیباف: به پنج استان کشور باید توجه ویژه‌ای شود

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در این دیدار با تاکید بر لزوم توجه به وضعیت استانهای مختلف کشور، گفت: پنج استان در کشور وجود دارند که باید به طور ویژه ای به آنها توجه شود و در اولویت قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه “از برنامه سوم تاکنون از نظر زیرساختی، در لرستان نسبت به دیگر استانها اتفاقی نیفتاده است”، یادآور شد: در زمان مسئولیتم در نیروی انتظامی، در جریان کارهای لرستان قرار داشتم و به فشارهایی که بر مردم این استان تحمیل می‌شد آشنا بودم.

این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: در جریان کم‌توقعی جوانان استان لرستان هستم و معتقدم که این کم‌توقعی موجب شده است که دیده نشوند.

قالیباف خاطرنشان کرد: در گفت‌وگویی که با آقای خاتمی درباره لرستان داشتم، از ایشان خواستم که برای اینکه این استان به دیگر استانهای کشور برسد باید نسخه دیگری برای آن بپیچید. در هر حال، این بحث تا آمد که انجام شود، عمر دولت تمام شد و انجام نشد.

وی با بیان اینکه “برای اینکه در هر بخشی که بخواهیم به موفقیت دست پیدا کنیم اول باید کشور را به سمت سامان‌دهی پیش ببریم”، افزود: ما از نظر مشکلات مادی، ثروت و نیروی انسانی مشکلی نداریم؛ با این حال مشکلات ما متوجه بخش مدیریت است. البته می‌توان با کنار گذاشتن دعواهای حزبی و گروهی این وضع را به سرعت سامان داد و من برای این منظور برنامه دارم.

نوشته قالیباف: به پنج استان کشور باید توجه ویژه‌ای شود اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.