قالیباف خیرالموجودین است/ نیاز به مدیریت تحول گرا همراه با آرامش داریم

http://www.fardanews.com/files/fa/news/1392/3/22/155164_343.jpg
به گزارش بهترین به نقل از فردا فرزند حضرت آیت الله خوشوقت گفت: قالیباف را خیرالموجودین می دانم
محمد حسین خوشوقت فرزند حضرت آیت الله خوشوقت (رضوان الله تعالی علیه) در گفتگو با خبرنگار «فردا» ضمن اظهار این مطلب افزود: امیدوارم حماسه سیاسی با حضور حداکثری ملت غیور ایران در پای صندوق های رای تحقق یابد و عزت و قدرت و نفوذ نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل و در عرصه نظام بین الملل افزایش یابد.

محمد حسین خوشوقت تصریح کرد: در موقعیت حساس کنونی ضرورت اثربخشی ساختار نظام جمهوری اسلامی بیش از پیش احساس می شود و چنانکه رهبری فرمودند کشور ما اکنون در یک پیچ حساس تاریخی قرار دارد که یک مدیریت قوی و کارآمد که معتقد به آرمان های انقلاب باشد می تواند کشور را از این پیچ تاریخی عبور دهد لذا بنده با احترام به همه نامزدهای موجود، جناب آقای دکتر قالیباف را خیرالموجودین می دانم. ایشان تنها نامزدی است که با سابقه، کارنامه موفق و برنامه روشن شایستگی احراز مسوولیت رییس قوه اجرایی را داراست.

این دانش آموخته دانشگاه امام صادق (ع) تاکید کرد: یکی از مزیت های آقای قالیباف مدیریت تحول گرا همراه با آرامش است. امروز بیش از هر چیز تنش های سیاسی داخلی و خارجی، ملت ایران را رنج می دهد. حضور ایشان در مسند ریاست جمهوری این نوید را به مردم می دهد که با توجه به شیوه مدیریت گذشته ایشان در مسوولیت های مختلف شاهد یک مدیریت نوگرا در عین آرامش باشیم.

وی تامین و تضمین منافع ملی ایران را نیز متوقف بر این انتخاب دانست و افزود: همچنانکه امروز رهبری فرمودند رای سدید و محکم رییس جمهور منتخب برکات بسیاری در داخل و خارج خواهد داشت لذا با توجه به آرایش سیاسی جدید نامزدها به نظر می رسد وحدت برخی نامزدهای همسو می تواند این مطالبه معظم له را محقق کند.

نوشته قالیباف خیرالموجودین است/ نیاز به مدیریت تحول گرا همراه با آرامش داریم اولین بار در ممتازنیوز، پورتال جامع آموزشی اطلاع رسانی کشور ، مجله اینترنتی ، خبر ، ورزش ،تکنولوژِی News,Sport پدیدار شد.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.