قالیباف: مردم به مدیر نظریه‌ پرداز احتیاج ندارند

۰۵خردادماه،

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتظار از یک مدیر نظریه‌پردازی نیست و مردم به چنین مدیری نیاز ندارند.

کاندیدای یازدهمین دوره ریاست جمهوری گفت: انتظار از یک مدیر نظریه‌پردازی نیست و مردم به چنین مدیری نیاز ندارند.
 
 محمدباقر قالیباف در ادامه سفر یکروزه خود به یزد در دیدار با مردم یزد اظهار داشت: دغدغه یک مدیر باید حل و فصل مشکلات مردمی باشد و بس و مردم انتظار دارند تا از سخنان و عملکرد یک مدیر احساس کنند دغدغه‌های خودشان را از خود او می‌شنوند.

وی مردم را ولی نعمتان در جامعه خواند و ادامه داد: کفران نعمت سبب می‌شود تا خدا آن نعمت را از ما بگیرد و به نوعی سبب نابودی دنیای مردم و آخرت آنها باشیم.

قالیباف با برشمردن ویژگی‌های مردم یزد افزود: تدین، امانت‌داری، مومن بودن و شهیدپروری از ویژگی‌های مردم یزد است که با تلاش همواره انسان‌هایی پرکار، صبور و زحمتکش می باشند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و همرزمان خود در این استان بیان داشت: در جمع مردم جوانانی را می‌بینم که امید و آینده کشور می باشند و مرا به یاد دوستان شهیدی انداختند که ماه‌ها و روزها در کنار هم بودیم؛ مثل شهید جعفرزاده و شهید آقابابایی، دوستانی که هر کدامشان مایه افتخار من می باشند.

شهردار تهران با گرامیداشت یاد و خاطره سومین شهید محراب و مرحوم آیت‌الله خاتمی ادامه داد: مایه افتخار و امید است که با وجود همه سختی‌ها در سایه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می‌کنیم اما از شکرگذاری این نعمت بزرگ ناتوان و عاجزیم.

وی در ادامه این دیدار مردمی با تنی چند از جانبازان قطع نخاعی در بین مردم دیدار و گفت‌وگو کرد و مشکلات و مسائل درمانی آن‌ها را جویا شد.

قالیباف در دیدار با جانبازان از نحوه رسیدگی به تأمین داروهای مورد نیاز جانبازان و اعزام آنان به خارج از کشور آگاه شد.

وی همچنین دربارهٔ آخرین روند اجرایی شدن قانون تازه رسیدگی به وضعیت آزادگان و جانبازان در فضایی صمیمانه با آن‌ها به گفت‌وگو پرداخت.

از ابتدای حضور قالیباف در یزد جمعیتی که به استقبال وی آمده بودند با شعارهایی چون «صل علی محمد سردار ملی آمد»، «صلی علی محمد، ناجی ملت آمد» و «فدایی ولایت، خدا نگهدار تو» قالیباف را همراهی می‌کردند.

همچنین پلاکاردها و نوشته‌هایی با مضمون «حمایت از ولایت در عمل است نه صحبت»، «اندکی صبر سحر نزدیک است»، «می‌شود با تو دل به دریا زد»، «نسل علی اکبریم، فدائی رهبریم»،  «جهاد ادامه دارد» دیده می‌شد.

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.