قانون‌مداری و اصلاح نیت شخصی راه‌گشای مسیر سیاستمداری است

فروردین ۱۴۰۳

عضو حزب اسلامی کار با بیان اینکه قانون‌مداری، اولویت کاری هر دولتی است، گفت: اصلاح نیت شخصی همه اعضای دولت باید به صورت یک جریان در مجموعه کابینه بوجود آید تا همه براساس رضای خدا و تقرب به سوی او برای مردم تلاش کنند.

“سهیلا جلودارزاده” در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب ممتاز نیوز، با اشاره به اولویت‌های سیاسی پیش روی دولت و کابینه یازدهم گفت: به طور قطع اولویت کاری هر دولتی قانون‌مداری است.

وی با بیان اینکه بعضی قوانین مدافع حقوق ملت و بعضی مشکل اجرایی دارند، تصریح کرد: دولت یازدهم باید قوانینی را که مشکل اجرایی دارند و یا منافع مردم را معطل می‌کنند مورد بازشناسی قرار دهد.

عضو حزب اسلامی کار، قانون اساسی را راهنمای عمل دولت دانست و تأکید کرد: اصلاح قوانین به نفع رفاه و آسایش مردم اهمیت دارد و دولت باید رفاه سلب شده از مردم را برگرداند.

وی اصلاح نیت شخصی کابینه دولت را پس از قانون‌مداری مهمترین مسئله عنوان کرد و اظهار داشت: اصلاح نیت شخصی همه اعضای دولت باید به صورت یک جریان در مجموعه کابینه بوجود آید تا همه براساس رضای خدا و تقرب به سوی او برای مردم تلاش کنند چرا که رضای خدا در گرو رضای مردم است.

جلودارزاده ادامه داد: محاسبه و سنجش عمل اعضای کابینه مهم است و اعضا باید یک سیستم محاسبه‌ای تدوین کرده و در پایان ببینند چه مقدار رضای خدا را بدست آورده‌اند.

وی سبب اولویت قانون‌مداری در سیاست را انتخاب مردم دانست و افزود: اعضای کابینه بدانند برای تثبیت خود باید رضایت مردم را جلب کنند چرا که با انتخاب غیرمستقیم آنها به این مقام رسیده‌اند، پس براساس عهدی که با مردم بستند باید متعهد باقی بمانند.

عضو حزب اسلامی کار ضمن پیشنهاد‌ای به دولت و کابینه یازدهم خاطرنشان کرد: وزرا با تدوین برنامه‌ای محکم با امید و توکل به خدا پیش روند و بدانند خداوند هم آنها را یاری می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.