قانون عفاف و حجاب در حال خاک خوردن است / سالم‌ترین نیروها در سپاه تربیت شده‌اند

اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه موقت تهران با اشاره به لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب گفت: قانون عفاف و حجاب تصویب شده اما در حال خاک خوردن است و باید اجرا شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله احمد جنتی امام جمعه موقت تهران طی سخنانی در خطبه اول نمازجمعه ضمن تبریک ولادت امام رضا(ع) و با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار داشت: محبتی که خداوند از ائمه در دل ما قرار داده و ما را مشرف به ولایت آن‌ها کرده برای این است که خلقت و فطرتمان پاکیزه، نفوسمان طاهر و رشد و نمو ما صالح شود.
 
آیت‌الله جنتی با بیان اینکه اگر گناهان ما به گونه‌ای باشد که نتوانیم از فضیلت‌هایی که خداوند قرار داده استفاده کنیم، افسوس بزرگی خواهد بود، به بعضی از کرامات حضرت امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: این بزرگوار هیچ حاجت‌مندی را رد نمی‌کردند و هیچ گاه با غلامان و کنیزان خود تندی ننموده‌اند.
 
امام جمعه موقت تهران با اشاره به عبادات طولانی امام رضا(ع) بیان کرد: حضرت در یک دوره سختی که اوج قدرت حکومت عباسی بود، حضور داشتند و آن‌‌ها با توجه به قدرت و ثروتی که خود و بخاطر بی‌ایمانی و بی‌تقوایی، بی‌بندوبار بوده و به عیاشی می‌پرداختند؛ در این حال امام رضا (ع) همه اموال خود را بین فقرا تقسیم کردند به طوریکه برای ورثه ایشان چیزی باقی نمانده بود.
 
وی تصریح کرد: با اینکه عمر شریف امام رضا (ع) ۵۵ سال بود اما علوم آل‌محمد را نشر داده و مجالس متعددی با عرفا دربارهٔ معارف اسلامی، توحید، نبوت و تفسیر قرآن برگزار کردند که بعضی از آن آثار باقی مانده است.
 
آیت‌الله جنتی در ادامه با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران خاطرنشان کرد: جنگ ۸ سال طول کشید و دشمن با خواری از کشور خارج شد، نه دوست و نه دشمن فکرش را می‌کرد که دشمن با آن وضع از کشور خارج شود در حالی که نتواند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را نیز اشغال کند.
 
وی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در دیدار اخیر با فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران گفت: سالم‌ترین نیروها در سپاه تربیت شده‌اند در حقیقت اخلاص‌، ایمان و مقاومت از ویژگی‌های سپاه است.
 
امام جمعه موقت تهران در ادامه با اشاره به لزوم اجرای قانون عفاف و حجاب اظهار داشت: قانون عفاف و حجاب تصویب شده اما در حال خاک خوردن است و باید اجرا شود.

خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.