قانون گریزی و سلیقه‌ای عمل کردن از نقاط منفی دولت‌های نهم و دهم بود

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو حزب موتلفه اسلامی گفت: پرکاری و فعالیت شبانه روزی و توسعه ارتباطات با توده‌های مردم در قالب سفرهای استانی از نقاط مثبت دولت احمدی نژاد بود، در عین حال قانون گریزی و سلیقه‌ای عمل کردن از نکات منفی و معایب دولت‌های نهم و دهم بود.

 “جواد آرین منش” عضو حزب موتلفه اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد ۸ ساله دولت احمدی نژاد گفت: جسارت و شهامت محمود احمدی نژاد برای ورود به کارها و اجرای طرح‌های بزرگ نظیر هدفمند کردن یارانه‌ها، که در دولت‌های قبل به بایگانی سپرده شده بود، قابل ستایش است.
 
عضو حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: پرکاری و فعالیت شبانه روزی و توسعه ارتباطات با توده‌های مردم در قالب سفرهای استانی از نقاط مثبت دولت احمدی نژاد بود، در عین حال قانون گریزی و سلیقه‌ای عمل کردن از نکات منفی و معایب دولت‌های نهم و دهم بود.
 
آرین منش با اشاره به نخبه کشی صورت گرفته در جریان دولت‌های نهم و دهم اظهار داشت: بعضی از مشکلات فعلی کشور بویژه در عرصه اقتصاد ناشی از عدم بکارگیری نخبگان و ظرفیت‌های فکری کشور در دولت دکتر احمدی نژاد بود.

عضو حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: به هم ریختگی و نابسامانی‌های اقتصادی و بالا رفتن نرخ تورم، در ۸ سال اخیر، عموم اقشار جامعه را در تنگنا قرار داد.

آرین منش در پایان خاطرنشان کرد: گزارش‌ها و شاخص‌های ارائه شده از سوی دولتمردان برای توضیح و توجیه عملکرد ۸ ساله اخیر، باید در معیشت و رفاه مردم قابل لمس و درک باشد، که متأسفانه در حال حاضر شاهد چنین چیزی نیستیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.