قتل دختر دانشجو به دست پدرش

ردی که دختر دانشجویش را به اتهام رابطه با دامادش به قتل رسانده بود، در بازجویی‌‌ها به جرم‌اش اقرار کرد.

مردی که دختر دانشجویش را به اتهام رابطه با دامادش به قتل رسانده بود، در بازجویی‌‌ها به جرم‌اش اقرار کرد.

کارآگاهان پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی بعد از اینکه از کشته شدن دختری جوان در خانه‌اش در مراغه مطلع شدند به آنجا رفتند و تحقیقاتی را آغاز کردند. آنها فهمیدند این دختر توسط فردی آشنا خفه شده است.

بازجویی از اعضای خانواده این دختر که «مینا» نام داشت و دانشجو بود فاش کرد که او توسط پدرش از پا درآمده است. پدر مینا در همان بازجویی‌های اولیه به ارتکاب قتل اقرار کرد و گفت دخترش را به‌دلیل مسایل اخلاقی کشته است. این مرد گفت: «دخترم در خانه‌ای اجاره‌ای به صورت مجردی زندگی می‌کرد و من از مدتی قبل به رفتارهای مینا و شوهر‌دختر دیگرم مشکوک شده بودم و فکر می‌کردم آن دو با هم رابطه دارند. چند باری به مینا تذکر دادم اما او با انکار واقعیت به رفتارهای ناشایستش همچنان ادامه می‌داد تا اینکه دیگر نتوانستم کارهای او را تحمل کنم. رفتارهای مینا آبرویم را به خطر انداخته بود به همین دلیل روز حادثه بعد از اینکه با وی درگیر شدم در یک لحظه کنترل خودم را از دست دادم و او را با استفاده از روسری خفه کردم.»

ماموران بعد از بازداشت متهم به قتل، سراغ داماد او به نام «مراد» رفتند و به بازجویی از وی پرداختند. او داشتن هرگونه رابطه‌ای با مینا را تکذیب کرد و گفت پدرزنش دچار سوء‌ظن بی‌دلیل است. کارآگاهان جنایی برای رازگشایی از این معما به تحقیق درباره مراد ادامه دادند و با پرس‌وجو از همسایگان و آشنایان وی فهمیدند این مرد به عنوان شخصی بی‌اخلاق و نامطلوب شهره است. آنها همچنین با دریافت مجوز قضایی به خانه مینا رفتند و حین بازرسی از آنجا عکسی از مراد یافتند.

تجسس‌های پلیسی همچنین فاش کرد این خانه را مراد برای مینا اجاره کرده بود و هر ماه مبلغ کرایه را پرداخت می‌کرد و علاوه بر این مخارج زندگی و هزینه تحصیل خواهرزنش را نیز برعهده گرفته بود. افشای این شواهد پلیس را به این نتیجه رساند که شک متهم به قتل به دختر و دامادش بی‌پایه نبود.

بنا بر این گزارش تحقیقات پیرامون این پرونده در حالی ادامه دارد که علاوه بر متهم اصلی، مراد نیز در بازداشت به سر می‌برد.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.