قتل مرد میانسال به دست پسر ناخلف

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۱ صبح ۳۰ فروردین امسال ماموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در جریان مرگ مشکوک مردی در یک مجتمع تجاری در فلکه صادقیه قرار گرفتند.

با حضور ماموران کلانتری در محل ، فردی به ماموران گفت که پدرش به نام علی ۵۸ ساله به علت مشکوکی در محل کارش فوت کرده است . با بررسی های مقدماتی ماموران کلانتری مشخص شد که مقتول بر اثر اصابت ضربات جسم نوک تیز به قتل رسیده که بلافاصله موضوع به پلیس آگاهی تهران بزرگ و قاضی کشیک ویژه قتل اعلام شد .

بلافاصله پرونده مقدماتی با موضوع قتل تشکیل و به دستور قاضی ، پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

بررسی صحنه جنایت از سوی کارآگاهان اداره دهم و عوامل تشخیص هویت نشان از آن داشت که ساعت ها از مرگ مقتول گذشته است. همچنین در ادامه بررسی ها مشخص شد که در ورودی شرکت ضد سرقت بوده و امکان تخریب آن وجود ندارد . با ادامه تحقیقات از محل جنایت کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که شرکت مجهز به دوربین های مداربسته بوده ، اما دستگاه ضبط کننده تصاویر دوربین های مداربسته به سرقت رفته است .

با توجه به دلایل و شواهد به دست آمده از صحنه جنایت که احتمال دخالت افراد نزدیک به مقتول را در این جنایت متصور می ساخت ، کارآگاهان اداره دهم به تحقیق از دوستان و اعضای خانواده مقتول پرداخته و دریافتند که فقط یکی از فرزندان مقتول به نام محمود ۳۱ ساله نزد پدرش مشغول به کار بوده و علاوه بر کلید در ورودی شرکت ، خودرو متعلق به مقتول نیز در اختیار وی است.

با توجه به دلایل و مدارک به دست آمده از محل جنایت ، کارآگاهان به تحقیق از محمود پرداخته ، اما او در تحقیقات اولیه منکر هرگونه اطلاع و دخالت خود در قتل شد .

در شرایطی که محمود همچنان منکر هرگونه دخالت و یا اطلاع خود از قتل پدرش شده بود ، کارآگاهان با اخذ دستور قضایی به محل سکونت وی در خیابان آیت الله کاشانی رفته و در بازرسی از این محل موفق به کشف وسایل خارج شده از شرکت از جمله دستگاه ثبت فیلم دوربین شدند .

با کشف وسایل شرکت از محل سکونت محمود ، وی به ناچار لب به اعتراف گشود و در اولین اعترافات خود به کارآگاهان گفت : از چند روز قبل به علت اختلافاتی که با پدرم پیدا کرده بودم ، تصمیم به قتل وی گرفتم . روز دوشنبه ۲۸ فروردین به دفتر او آمده اما او در شرکت نبود . با تلفن همراهش تماس گرفتم که عنوان کرد که امروز نمی تواند به شرکت بیاید . من نیز یک عدد چاقو با خود داشتم . چاقو را در محلی پنهان کرده و روز بعد به شرکت پدرم آمدم . در داخل شرکت ، پدرم به همراه سه نفر از دوستانش در حال صحبت کردن در خصوص معاملات انجام شده بودند . به همین علت منتظر ماندم تا صحبت هایشان به پایان برسد و دوستان پدرم از شرکت خارج شوند . پس از خارج شدن دوستان پدرم در حالیکه وی روی مبل نشسته بود ، با چاقویی که از روز قبل در داخل شرکت پنهان کرده بودم یک ضربه به سینه او زدم . پدرم از جایش بلند شده بود که چند ضربه دیگر به سینه و شکم وی وارد کردم و او بر روی زمین افتاد . پس از آن با برداشتن دو فقره چک از داخل جیب های وی ، سوئیچ خودرو ، کیس کامپیوتر و دستگاه DVR دوربین های مداربسته ، از شرکت خارج شدم .

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده – معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ – با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم ، او با قرار بازداشت موقت برای انجام تحقیقات تکمیلی و مشخص شدن انگیزه اصلی ارتکاب جنایت ، در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است .
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.