قدرتنمایی اصفهانی ها در نصف جهان

۷ م دیماه ،

هفته سوم لیگ برتر والیبال بانوان با شکست صدرنشین و صعود گیتی پسند به رده اول جدول رده بندی همراه بود.

به گزارش گروه ورزشممتازنیوز، در هفته سوم از دور رفت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور دو بازی در شهر اصفهان برگزار شد که طی آن هر دو تیم اصفهانی یعنی گیتی پسند و ذوب آهن اصفهان پیروز میدان شدند.

تیم گیتی پسند که با هدایت راحله آرا دو هفته را در رده دوم و هم امتیاز با گاز تهران پیش می رفت بالاخره صعود کرد تا بعد از مدتها جشن صدرنشینی بگیرد.گیتی پسند که از ستاره های پارس میزبانی می کرد در این مسابقه با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شد تا سومین برد پیاپی خود را کسب کند و با اقتدار در رده اول جدول رده بندی قرار بگیرد. به این ترتیب این تیم اصفهانی ۹ امتیازی شد و با گذر از رقیب اصلی اش یعنی گاز تهران به تنهایی در رده اول ایستاد.

در دیگر بازی امروز هم تیم های ذوب آهن و گاز تهران به مصاف هم رفتند که تیم میزبان یعنی ذوب آهن حریفش را با شکست بدرقه کرد. در این بازی شاگردان فریبا صادقی برای جبران شکست قبلی خود با تمام توان به میدان رفتند و تیم تهرانی را با نتیجه ۳ بر صفر از پیش رو برداشتند تا این باخت به عنوان اولین باخت شاگردان سیما صدیقی در این فصل لیگ برتر ثبت شود. البته این باخت سبب شد تا تهرانی ها صدر جدول را از دست داده و جای خود را به رقیب خود یعنی گیتی پسند بدهند، با این حال ذوب آهن با ۶ امتیاز و معدل ست کمتر پایین تر از گاز در رده سوم ماند و گاز تهران با ۶ امتیاز و معدل ست بهتر بالاتر از ذوبی ها در رده دوم قرار گرفت.

لازم به ذکر است دیگر بازی این هفته یعنی مسابقه متین ورامین و میزان خراسان که قرار بود امروز در تهران برگزار شود ، ساعت ۱۳ فردا جمعه در خانه والیبال تهران آغاز خواهد شد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.