قدرتِ ایران؛ پهپادِ رادار گریز آمریکا را عقب نشاند

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: ایران از آنچنان قدرتی برخوردار است که در مقابل تهدیدات خارجی از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کرده و از امنیت ملی خود دفاع می‌کند.

حسین کنعانی‌مقدم در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره iبه پرواز پهپاد آمریکایی در نزدیکی مرز ایران، گفت: این اقدام آمریکا بیانگر احساس ضعف آمریکا در برابر مانورهای نظامی جمهوری اسلامی ایران و حضور پرقدرت این کشور در منطقه بوده و در ذهن آن‌ها نمی‌گنجد که ایران موفق iبه کنترل امنیتی آن‌ها در خلیج فارس شده است.

وی ادامه داد: آمریکا با اقدام iبه پرواز پهپاد، در پی کسب اطلاعات از آرایش نیروهای نظامی و شناسایی توانمندی‌های نظامی جمهوری اسلامی ایران است.

کنعانی‌مقدم با تاکید بر اینکه پهپاد آمریکا رادار گریز بوده و امکان شناسایی آن دشوار است، افزود: شناسایی و کشف پهپاد آمریکایی توسط ایران نشان دهنده قدرت و توان پدافند هوایی جمهوری اسلامی ایران است.

این کارشناس سیاست خارجی در پایان با بیان اینکه هیچ کشوری جرات و جسارت اخطار شلیک iبه هواپیماهای آمریکایی را ندارد، تصریح کرد: ایران از آنچنان قدرتی برخوردار است که در مقابل تهدیدات خارجی از تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده کرده و از امنیت ملی خود دفاع می‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.