قدرت منطقه‌ای ایران زمینه رفع بسیاری از تنش‌ها در خاورمیانه

۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱ iبه نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

فلاحت‌پیشه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران مطرح نمود

یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: اگر منطقی بر رفتار آمریکا حاکم شود و جمهوری اسلامی ایران را iبه عنوان واقعیت و قدرت منطقه‌ای iبه رسمیت بشناسد، این امر می‌تواند سبب رفع بسیاری از تنش‌ها در خاورمیانه شود.

حشمت الله فلاحت پیشه در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره iبه دیپلماسی توام با فشار و تهدید و آمریکا غرب علیه ایران، گفت: چنین سیاست‌هایی از طرف دولت‌های غربی و آمریکا نتیجه‌ای نداشته و تنها راه ثمربخش بودن مذاکرات، برداشتن گام عملی مشترک است.
وی در ادامه با اشاره iبه اینکه بعضی از بازیگران بیشترین iبهره را از تداوم چالش میان ایران و آمریکا برده‌اند، تصریح نمود: اگر منطقی بر رفتار آمریکا حاکم شود و جمهوری اسلامی ایران را iبه عنوان واقعیت و قدرت منطقه‌ای iبه رسمیت بشناسد، این امر می‌تواند سبب رفع بسیاری از تنش‌ها در خاورمیانه شود.

این کارشناس مسائل سیاسی با اشاره iبه ادعای رسانه‌های آمریکایی مبنی بر مذاکره مستقیم بین ایران،خاطر نشان نمود: ادعای نیویورک تایمز مبنی بر مذاکرات بین ایران و آمریکا در قاموس دیپلماسی iبه عنوان گفتگو شناخته نمی‌شود، بلکه همهی آنها دیدارهایی در قالب کنفدراسیون‌ها و یا در حاشیه‌های اجلاس‌ها بوده است.

انتهای پیام/پ۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.