قدردانی از سازندگان آخرین روزهای زمستان

۱۸م دیماه ،

جام جم آنلاین: مراسم قدردانی از سازندگان مجموعه مستند آخرین روزهای زمستان با حضور عوامل این سریال، مسوولان سیمافیلم و تنی چند از فیلمسازان در این مرکز برگزار شد.

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، در ابتدای این جلسه حسن اسلامی‌مهر رئیس مرکز سیمافیلم با ذکر این نکته که مایه تفاخر است که آخرین روزهای زمستان به سیدمرتضی آوینی تقدیم شده است، گفت: آخرین روزهای زمستان از اتفاقات درخشان تلویزیون است و اسباب غرور رسانه ملی است و پس از دیدن این کار تنها جمله‌ای که می‌توان خطاب به دست‌اندرکاران این مجموعه گفت، خسته نباشید و خداقوت است.

در ادامه این جلسه احمد مرادپور از کارگردان‌های حوزه دفاع مقدس که قرار است مجموعه شهید باکری را برای سیمافیلم کارگردانی کند، ‌گفت: آخرین روزهای زمستان روایت شرافتمندانه‌ای از مردان جنگ است و باید صمیمانه به دست اندرکاران این مجموعه تبریک گفت.

مرتضی رزاق‌کریمی از تهیه‌کنندگان تلویزیون و حوزه مستند هم دربارهٔ مستند «آخرین روزهای زمستان» اظهارداشت: این اثر نوعی خط‌شکنی در عرصه فرهنگ بود که باید استمرار پیدا کند.

نویسنده و فیلمنامه‌نویس سینما و تلویزیون نیز ضمن ابراز خشنودی از ساخت این سریال، افزود: جنگ دو شکل ظاهری و باطنی دارد و آخرین روزهای زمستان، باطن جنگ ما را بخوبی نشان داد.

حبیب احمدزاده خاطرنشان کرد: مهم‌ترین حُسن آخرین روزهای زمستان این بود که اصطلاحا به موضوع دست نزد و سوژه بدون هیچ حاشیه‌ای و کاملا بکر راه خود را پیدا کرد و به همین دلیل بود که بشدت ملموس و باورپذیر شد.

سید محمد آوینی، راوی آخرین روزهای زمستان با اشاره به این نکته که این مجموعه با سرمایه تلویزیون ساخته شد، اظهارداشت: در این زمینه سپاه کمک قابل‌توجهی کرد و همواره یاور ما بود تا زندگی این شهید بزرگوار به بهترین شکل ممکن تصویر شود و من درخواستم از مسئولان این است که علاوه بر این‌که مسیر را برای ساخت آثار بعدی هموار می‌کنند به نسل جوان اعتماد کنند.

شهید باقری خود اصل این اعتماد بود؛ جوانی که طی چند ماه، عالیرتبه‌ترین مسئولان دولتی طراحی جنگ را به او سپردند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.