قدردانی از عوامل ویژه برنامه‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲

قدردانی از عوامل ویژه برنامه‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲

جام جم آنلاین: مراسم تجلیل از عوامل و کارشناسان ویژه برنامه‌های جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲ با حضور معاون سازمان صداوسیما در امور سیما، معاون اداری و مالی سازمان، مدیران، کارشناسان ورزشی و عوامل تولید برنامه‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، علی دارابی معاون صداوسیما در امور سیما در این مراسم ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران ویژه برنامه‌های جام ملت‌های اروپا، در سخنانی کوتاه گفت: ورزش بخصوص فوتبال در زندگی اجتماعی و روزمره مردم تاثیر بسزایی دارد و از این جهت سیما وظیفه خود می‌داند که نسبت به پوشش رویدادهای مهم ورزشی داخلی و بین‌المللی اقدام کند.

معاون سیما در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های مجریان و گزارشگران موفق، یادآور شد: گزارشگرانی که از اطلاعات کافی در اجرا برخوردارند، در جذب مخاطب موفقند و لذا گزارشگران ورزشی باید اطلاعات خود را به روز کنند تا از اجرای قابل قبولی در بین مخاطبان برخوردار شوند.

وی تاکید کرد: باید با مجریان کم اطلاع برخورد شود و گزارشگران با معلومات مورد تشویق قرار گیرند.

در این مراسم از کارشناسانی چون: هادی طباطبایی، امیر حاج رضایی، مرتضی محصص، امیرحسین پیروانی، افشین پیروانی، مهندس شهریاری، دکتر خسرو حمزه، مجید نامجو مطلق و گزارشگران ورزشی چون عادل فردوسی‌پور، مزدک میرزایی، علیرضا علیفر، محمد سیانکی، مجتبی صادقیان و محمد بالاپور تجلیل به عمل آمد.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.