قدردانی جبهه پیروان از حدادعادل

۲۲خردادماه،

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به کناره گیری حدادعادل به نفع اصولگرایان گفت: وظیفه خود می‌دانم از طرف این جبهه از غلامعلی حدادعادل که انسانی آینده‌نگر و فرهیخته می باشند تشکر کنم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، سیدکمال‌الدین سجادی ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهارداشت: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند و با توجه به اهمیت انتخابات ریاست‌جمهوری بر حضور پرشور مردم تأکید کردند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تصریح‌کرد: جبهه پیروان خط امام و رهبری با جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در تعامل است که منوط به انتخابات هم نیست؛ در این انتخابات نیز آیت‌الله یزدی اعلام کرد که اکثریت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ولایتی را به عنوان گزینه نهایی برای ریاست‌جمهوری انتخاب کرده‌ است؛ البته ممکن است بعضی نظرات دیگری داشته باشند.

وی با اشاره به سوابق ولایتی افزود: وی ۱۶ سال وزیر امور خارجه در سخت‌ترین شرایط بوده‌اند و ادامه کار وزارت خارجه را نیز در در دفتر مقام معظم رهبری انجام دادند؛ وی به لحاظ شخصیتی متدین است که نسبت به اوضاع سیاسی ایران و جهان و تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر اشراف کامل دارد.

سجادی در پاسخ به سؤالی دربارهٔ حل مسائل اقتصادی از سوی ولایتی تصریح‌کرد: ولایتی از دولت متمم یعنی اشخاص متدین، باتجربه، متخصص و مشورت‌پذیر استفاده می‌کند؛ همچنین نسبت به کشاورزی و متکی نبودن به نفت برنامه‌های بسیاری دارد.

این نامزد شورای شهر در پاسخ به سؤالی دربارهٔ ائتلاف یادآور شد: با توجه به اینکه در حال حاضر تنها کاندیدای اصلاح‌طلبان روحانی است؛ اصولگرایان با توجه به تعدد کاندیداها در صحنه سیاسی کشور آراء آنها تقسیم می‌شود؛ معتقدیم اصولگرایان به یک کاندیدا برسند و آن یک نفر ولایتی است. وی با بیان اینکه چهره ولایتی به گونه‌ای است که نام‌آشنا و مورد اعتماد امام (ره) و امین مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه در رابطه با انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا تصریح‌ کرد: انتخابات شورای شهر در تهران تحت شعاع انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گرفته است؛ جبهه پیروان خط امام و رهبری یک فهرست اصلی دارد اما پوسترهای تبلیغاتی ما پاکسازی شده است و هنوز هم به ما اجازه نصب پرده تبلیغاتی نداده‌اند.

سجادی در بخش دیگری از سخنان خود اظهارداشت: وظیفه خود می‌دانم از طرف جبهه پیروان خط امام و رهبری از دکتر غلامعلی حدادعادل که انسان آینده‌نگر و فرهیخته می باشند تشکر کنم که به نفع اصولگرایان کنار رفتند.

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری افزود: در بین دونفر ائتلاف نیز می‌توان به یک کاندیدا رسید؛ در حال حاضر سخنگویان ائتلاف خاموشند.

وی در مقایسه سعید جلیلی و ولایتی نیز گفت: اگر جلیلی به این نتیجه برسد برای منافع دراز مدت اصولگرایان به نفع جلیلی کنار رود سبب افزایش محبوبیت وی خواهد شد چراکه وی جوان است و شاهد خدمات بیشتری از وی باشیم.


مشرق
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.