قدردانی رییس شورای نظارت از صداوسیما

حجت‌الاسلام رییسی از برنامه‌های صداوسیما برای برگزاری با شور و نشاط انتخابات ریاست جمهوری و خلق حماسه سیاسی قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، حجت الاسلام رییسی در نامه ای به سید عزت الله ضرغامی با ذکر این نکته که رسانه ملی نقش حساس و تعیین‌کننده‌ای در حضور حداکثری و آگاهانه مردم پای صندوق‌های رأی داشت، افزود: حضور گسترده و پرشور مردم انقلابی و متعهد کشورمان که در پاسخ به ندای رهبر معظم انقلاب جلوه‌ای پرشکوه از حماسه سیاسی را برای جهانیان به نمایش گذاشت، سببات شور و شعف جبهه حق و مقاومت و روسیاهی دشمنان و بدخواهان شد.

وی در ادامه این نامه یادآوری کرد: در این میان بدون شک رسانه ملی نقشی حساس و تعیین‌کننده‌ای داشت که با درایت و زحمات شبانه‌روزی مدیران محترم سازمان و برنامه‌سازان متعهد و دلسوز و پخش برنامه‌های بصیرت‌افزا و حماسه‌ساز سببات حضور حداکثری و آگاهانه مردم را در پای صندق‌های رای به همراه داشت.

رییس شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما در نامه‌ خود تاکید کرده است: شورای نظارت بر سازمان صدا و سیما لازم می‌داند از اهتمام جنابعالی و تمامی دست‌اندرکاران برنامه‌های انتخاباتی رسانه ملی بخصوص معاونان، تهیه‌کنندگان، ‌نویسندگان و مجریان محترم قدردانی کند. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.