قدردانی مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق از مشترکان

پیک مصرف تابستان ۱۰۰۰ مگاوات کمتر از پیش بینی ثبت شد؛

پیش‌بینی پیک بار در تابستان سال جاری ۴۴ هزار و ۲۵۰ مگاوات بود که خوشبختانه با مدیریت صحیح مشترکان، حدود یکهزار مگاوات نسبت به پیش بینی ما کاهش داشته است.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون)،  “میرفتاح فتاح قره باغ”اظهار داشت: پیش‌بینی پیک بار در تابستان سال جاری ۴۴ هزار و ۲۵۰ مگاوات بود که خوشبختانه با مدیریت صحیح مشترکان، حدود یکهزار مگاوات نسبت به پیش بینی ما کاهش داشته است.

وی گفت: پیک مصرف برق در تابستان سال جاری ۴۳ هزار و ۳۳۷ مگاوات ثبت شد که در روز ۲۴ مردادماه در ساعت ۱۴ و ۵۵ اتفاق افتاد.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران اضافه کرد: با همت صنعتگران برق کشورمان و مدیریت صحیح مردم، کوچکترین محدودیتی در تامین برق کشور نداشتیم و رشد مصرف حدود ۵۸/۲ درصد بوده است.

فتاح قره باغ همچنین با اشاره به برگزاری موفقیت آمیز اجلاس اخیر سران کشورهای غیرمتعهد در تهران، اذعان کرد: صنعت برق کشور به جایگاهی رسیده است که برای تامین برق مطمئن در تمام شرایط آمادگی کامل را دارد و در زمان حاضر در بهترین شرایط و وضعیت به سر می برد.

وی ادامه داد: لازم می دانم از تمامی همکارانم در صنعت برق کشور به خاطر آمادگی بسیار بالا برای پوشش دادن هرگونه خللی به ویژه در روزهای برگزاری اجلاس اخیر سران کشورهای غیرمتعهد قدردانی کنم./س


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.