قدردانی وزیر راه از دست‌اندرکاران مسکن مهر

۵ م دیماه ،

2034-3.jpg

وزیر راه و شهرسازی گفت: در سال‌های قبل ۱۰ هزار و ۶۰۰ واحد مسکن‌مهر در استان خوزستان با حضور معاون اول رییس‌جمهوری افتتاح شد و امروز نیز ۱۴ هزار واحد مسکن مهر در استان با حضور رییس جمهوری افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه‌خوزستان، علی نیکزاد در مراسم افتتاح ۴ پروژه نیشکر که امروز پنجم دی‌ماه با حضور رییس‌جمهوری در کشت‌وصنعت دهخدا برگزار شد، عنوا ن‌کرد: مرکز افتتاح واحدهای مسکن‌مهر، امیدیه بود. در استان خوزستان در قبل ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی وجود داشت که در حال حاضر به ۷ هزار و ۷۰۰ کیلومتر رسیده است. سرانه آسفالت راه روستایی در کشور ۶۵ درصد است اما در استان خوزستان ۷۸ درصد است.

وی افزود: در حال حاضر به ارزش ۱۲۰۰ میلیارد تومان پروژه راه در استان در حال اجراست که از جمله آن‌ها می‌توان به بزرگراه ماهشهر هندیجان، کنارگذر اندیمشک دزفول و بزرگراه آبادان ‌ماهشهر اشاره کرد.

وزیر مسکن و شهرسازی تصریح‌کرد: پروژه راه‌آهن شوشتر هفت‌تپه با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست که تا آخر امسال افتتاح می‌شود. در جلسه‌ای مقرر شده فرودگاه اهواز را به جای دیگر منتقل کنیم که قطعا با تعامل هرچه بیش‌تر وزارت نفت و راه و شهرسازی این پروژه انجام خواهد شد.

نیکزاد گفت: هفت بندر در استان خوزستان وجود دارد که در این بنادر ۹ پروژه با اعتبار ۱۶۹ میلیارد تومان در دست اجراست.

وی در پایان از مسوولان استانی و بخش‌های تامین کننده آب، ‌برق، ‌تلفن، انبوه‌سازان، بانک‌ها و سایر ارگان‌ها برای تامین زیرساخت‌های مسکن‌ مهر قدردانی کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.