قرائت دعای پر فیض عرفه در دانشگاه ها

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

مراسم پر فیض قرائت دعای پرفیض عرفه پنج شنبه ۴ آبان به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها؛ این مراسم از ساعت ۱۴ در مسجد با سخنرانی و مداحی دکتر براتی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی برگزار می شود.

 برگزاری اردوی سیاحتی- زیارتی جمکران

هیئت محبین اهل بیت (ع) دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تربیت مدرس پنج شنبه ۴ آبان اردوی سیاحتی- زیارتی جمکران را برگزار می کند.

این اردو از ساعت ۷٫۳۰ صبح آغاز می شود و دانشجویان پس از زیارت جمکران و حرم حضرت معصومه (ع) ، دعای عرفه را از ساعت ۱۴ الی ۱۸٫۴۵ در حرم این حضرت قرائت می کنند.

 برگزاری مراسم پر فیض دعای عرفه در دانشگاه امیر کبیر

این مراسم پر فیض از ساعت ۱۳٫۳۰ روز ۴ آبان اجرا خواهد شد.این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین علی سرلک مسئول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه هنر و مداحی آقای ناطق مداح اهل بیت (ع) برگزار می شود.

 برگزاری مراسم روحبخش دعای عرفه در دانشگاه عباسپور

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعت آب و برق ( عباسپور) پنج شنبه ۴ آبان مراسم پر فیض دعای عرفه را در جوار مزار شهدای این دانشگاه برگزار می کند این مراسم از ساعت ۱۵ با قرائت آقای شاهسوند مداح اهل بیت (ع) آغاز می شود.این برنامه تا اذان مغرب ادامه دارد و دانشجویان بعد از نماز در مسجد افطار خواهند کرد.همچنین روز یکشنبه ۷ آبان مراسم جشن گرامیداشت عید غدیر را برگزار می کند.

این مراسم از ساعت ۱۶٫۳۰ تا ۲۰ در سالن آمفی تئاتر این دانشگاه برگزار می شود در این مراسم حجت الاسلام سید حسن ذوالفقاری استاد حوزه مروی در خصوص بحث ولایت سخنرانی خواهند کرد.

اجرای تئاتر توسط گروه دانشجویی و پخش کلیپ هایی در ارتباط به این روز تاریخی و شعر خوانی از سوی شاعران دانشجو از دیگر برنامه های این جشن دانشجویی خواهد بود./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.