قرائت متن میثاق‌نامه ولایتی در جمع جوانان و تشکل‌های وابسته به آستان قدس رضوی

۰۵خردادماه،

علی‌اکبر ولایتی” کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز یک شنبه (۵ خرداد ماه) در جمع تعدادی از جوانان و تشکل‌های وابسته به آستان قدس رضوی در رابطه با قرائت و امضای میثاق‌نامه‌ این تشکل گفت: امضای این میثاق‌نامه از اقدامات مهمی به شمار می‌رود و باید این نکته مورد توجه تمامی مسئولین قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار احزابممتازنیوز، “علی‌اکبر ولایتی” کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری امروز یک شنبه (۵ خرداد ماه) در جمع تعدادی از جوانان و تشکل‌های وابسته به آستان قدس رضوی در رابطه با قرائت و امضای میثاق‌نامه‌ این تشکل گفت: امضای این میثاق‌نامه از اقدامات مهمی به شمار می‌رود و باید این نکته مورد توجه تمامی مسئولین قرار گیرد لذا باید توجه شود که همه مسلمانان حتی رهبران سایر سرزمین‌های اسلامی این پیام مبارک را سرلوحه کار خود قرار دهند.

گفتنی است، متن این میثاق‌نامه به شرح ذیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم 

ای عبدالعظیم از سوی من به یارانم سلام برسان و به ایشان بگو شیطان را به خود راه ندهند و به آنان فرمان ده به راستی در گفتار و ادای امانت. و آنها را فرمانده، در آنچه که به کارشان نمی‌آید خاموشی ورزند و ستیزه جویی را کنار دهند. و به یکدیگر روی آورند و به دیدار هم روند که سبب نزدیک شدن به من است. و به در افتادن با یکدیگر خود را مشغول نسازند که من با خود عهد کردم هر که چنین کند و یاری از یاران من را به خشم آورد، از خدا بخواهم در دنیا سخت‌ترین عذاب را به او رساند و در آخرت در شمار زیان کاران باشند. و ایشان را آگاه ساز که خدا، نیکوکار آنها را خواهد بخشید و از بد‌کارشان در خواهد گذشت مگر کسی که به خدا شرک ورزیده و یا دوستی از دوستان مرا بیازارد یا بد‌خواهی او را بدل گیرد. که اگر چنین کند خدا، او را نبخشاید تا از این اندیشه بد بازنگردد اگر بازگشت چه بهتر وگرنه‌ روح ایمان از دلش رخت بر‌بندد و از ولایت من خارج رود و او را از ولایت ما بهره‌ای نخواهد بود و از این سرنوشت بد به خدا پناه می‌برم.

لازم بذکر است، این میثاق نامه توسط این تشکل وابسته به آستان قدس رضوی مقرر گردیده که به امضای همه کاندیدای ریاست‌جمهوری یازدهم برسد و در نهایت به موزه آستان قدس رضوی اهدا گردد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.