قرارداد تالیا ده سال دیگر تمدید شد

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران از تمدید دوباره قرارداد شبکه پیمانکاری سیم کارتهای اعتباری تالیا برای مدت ۱۰ سال دیگرخبر داد و گفت:این تصمیم در پی تغییر مالکیت تالیا و با هدف احیای دوباره این اپراتور گرفته شد.
به گزارش تفسیری روابط عمومی گروه مخابرات ایران ، ˈسید مصطفی سید هاشمی ˈ روز جمعه در جریان بازدید ازسیزدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابراتی و اطلاع رسانی – تلکام ۲۰۱۲- ، اظهار داشت : برنامه تازهی برای توسعه و تغییرات چشمگیر در پروژه سیم کارتهای اعتباری تالیا داریم .
وی با بیان اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده شش میلیون سیم کارت اعتباری از شبکه تالیا واگذار خواهد شد،افزود: مالکان تازه اپراتور اعتباری تالیا همهی تلاش خود را برای احیای دوباره این شبکه و رقابت با اپراتورهای فعلی کشور iبه کار خواهند بست.
سید هاشمی با اشاره iبه اینکه براساس برآوردهای مالی صورت گرفته پروژه تالیا بعد از خصوصی سازی مخابرات ۴۰ میلیارد تومان iبه مخابرات ضرر مالی وارد کرده است تصریح کرد: همهی تلاش مخابرات این است که زیان دهی این پروژه را iبه صفر رسانده و از آن کسب درآمد کند براین اساس تصمیم iبه تمدید ۱۰ ساله این قرارداد گرفته شد.
وی افزود: بازار سیم کارت ایران هنوز اشباع نیست و با وجودی که ضریب نفوذ موبایل ۹۲ درصد است اما این تکنولوژی قابلیت آن را دارد که ضریب نفوذ آن iبه بیش از ۱۵۰ درصد در میان مردم برسد براین اساس برای تالیا هنوز فرصت فعالیت وجود دارد.
گفتنی است که هم اکنون شرکت مخابرات ایران و شرکت گسترش ارتباطات تالیا iبه طور مشترک مالکان اصلی تالیا می باشند.


iTanalyze.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.