قرارداد ۶۱۷ میلیون دلاری مایکروسافت و وزارت دفاع

ممتازنیوز:

DOD_Seal_BUTTONtran_Small

شرکت مایکروسافت یک قرارداد ۶۱۷ میلیون دلاری با وزارت دفاع ایالات متحده منعقد کرد، قراردادی که از آن بعنوان جامع ترین و وسیع ترین قراردادی که تاکنون بااین وزارتخانه به ثبت رسیده، یاد می شود. براساس این قرارداد نیروی هوایی، ارتش و آژانس سیستم اطلاعات دفاعی به محصولات مختلف شرکت مایکروسافت از جمله سیستم عامل ویندوز ۸ دسترسی خواهند داشت. این توافقنامه حدود ۷۵ درصد از پرسنل وزارت دفاع را تحت پوشش قرار خواهد داد.

این قرارداد برای مدت ۳ سال بسته شده و محصولات مایکروسافت را برروی تقریبا ۱.۵ میلیون سیستم کامپیوتری قرار می دهد، همچنین صدور مجوز استفاده از Office 2013 و SharePoint 2013 Enterprise برای به اشتراک گذاری داده ها در سرتاسر سازمان تسهیل شده است.

به گفته بلومبرگ، وزارت دفاع ایالات متحده برای بستن این قرارداد، هفت پیشنهاد از شرکت های مختلف در اختیار داشته که در نهایت این قرارداد با نمایندگی آریزونا شرکت مایکروسافت بسته شد، قراردادی که در بهترین زمان با مایکروسافت منعقد شد.

Tim Solms از مایکروسافت می گوید:

مایکروسافت دارای روابط طولانی مدتی با ارتش، نیروی هوایی امریکا و DISA است و ما مفتخر به گسترش پشتیبانی خود از تکنولوژی ها و نوسازی های انجام شده در سرتاسر این سه سازمان هستیم. این توافقنامه ما را قادرمی سازد تا بهترین ابزارهای تکنولوژی را در محدوده وسیعی در اختیار نظامیان تحت پوشش وزارت دفاع قرار دهیم.

microsoftslashgear


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.