قرار نیست در هر موردی از اختیارات خاص ولایت استفاده کنیم

۰۲خردادماه،

سردار نقدی در واکنش به این سوال که آیا رهبری با حکم حکومتی دربارهٔ عدم احراز صلاحیت برخی از کاندیداها ورود پیدا می‌کنند، گفت: قرار نیست در هر موردی از اختیارات خاص ولایت استفاده کنیم، کشور قانون و مقررات خاص خود را دارد؛ در حال حاضر کشور در حال غرق شدن نیست که منجی بخواهد.

به گزارش حوزه دانشگاهممتازنیوز، سردار نقدی امروز در حاشیه همایش “نقش اساتید فرهیخته زن در حماسه سیاسی” در جمع خبرنگاران گفت: کشور ما از لحاظ حضور و مشارکت زنان در عرصه‌های سیاسی یک کشور منحصر به فرد است، کشورهای دیگر این حد از حضور زنان را در عرصه‌های سیاسی ندارد، این وضعیت ایجاب می‌کند که تبیین شود در این شرایط حساس که رهبری از ما خلق حماسه را خواستند زنان فرهیخته نقش‌شان در خلق حماسه چیست.

وی افزود: طبیعتاً دو کار مهم باید انجام گیرد اول اعتقاد و باور به درستی راه جمهوری اسلامی و تمدنی که پی‌ریزی کردند و دوم ایستادگی و سازش‌ناپذیری در برابر زورگویان و دشمنان.

نقدی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ نقش بسیج جهت رخ ندادن حوادثی مانند سال ۸۸ روشنگری است و اینکه مردم را نسبت به توطئه‌های غربی آگاه کنند تا خود مردم اجازه تکرار حوادث فتنه ۸۸ را ندهند.

وی افزود: همه ما تلخی آن دوران را چشیده‌ایم، کسانی که فتنه ۸۸ را به وجود آوردند دشمن را امیدوار کردند در حالی که اگر با امنیت از انتخابات ۸۸ عبور می‌کردیم دشمن قطعاً عقب‌نشینی می‌کرد. البته مردم از آن اتفاق درس گرفتند و شاهد بودیم که در بحث احراز صلاحیت‌ها دشمن به دنبال این بود که حوادثی را به وجود آورد اما مردم اجابت نکردند و با متانت و با ابراز تحسین‌‌شان نسبت به عملکرد شورای نگهبان، برخورد کردند.

سردار نقدی در جواب به این سؤال که آیا رهبری با حکم حکومتی دربارهٔ عدم احراز صلاحیت بعضی کاندیداها ورود پیدا می‌کنند، گفت: قرار نیست در هر موردی از اختیارات خاص ولایت استفاده کنیم کشور قانون و مقررات خاص خود را دارد و باید بر همین اساس اداره شود در حال حاضر زمینه و بستری جهت ورود حکم حکومتی وجود ندارد البته ولایت اختیارشان در دست خودشان است و هرچه بگویند ما تابع ولایت هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در ادامه سخنان خود در پاسخ به این سؤال که نحوه تبلیغات کاندیدا باید چگونه باشد، اظهار داشت: کاندیدا باید قانون و اخلاق را رعایت کند و سیاه‌نمایی نکند اگر این سه اصل رعایت شود هیچ اتفاق و اتفاق ناگواری رخ نخواهد داد، همه باید قانونمند باشند.

وی افزود: کاندیدا باید در تبلیغات اخلاق را رعایت کند هر کسی در اثبات خودش تبلیغ کند و از سختی بپرهیزد. آخرین نکته نیز این است که کاندیدا سیاه‌نمایی نکند. در حال حاضر کشور در حال غرق شدن نیست که منجی بخواهد.

نقدی متذکر شد: کشور در حال پیشرفت است و البته مشکلاتی را هم دارد اینکه کاندیدا این همه پیشرفت را سیاه‌نمایی کند سبب می‌شود دست دشمن جهت ایجاد جنگ روانی پر شود البته دشمن ۳۵ سال است که تمام برآوردهایش نسبت به جمهوری اسلامی اشتباه است و در این انتخابات نیز همین‌طور خواهد بود.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.