قربانی: قصد توهین به ترکی را نداشتم

۱۹م اسفند ،

پیروز قربانی در مورد اینکه با پیروزی مقابل پرسپولیس موفق شدند نوار نباختن‌های این تیم را قطع کنند، گفت: این موضوع را همین الان از دوستان خبرنگار شنیدم و فکر می‌کنم موضوع مهمی نیست، ما فقط به فکر خودمان و جایگاهی که داریم هستیم.

به گزارش فارس،وی افزود: پرسپولیس نسبت به دیدار رفت، پیشرفت بسیار زیادی کرده است و امروز بازی خوبی انجام دادند. ما هم زحمت زیادی کشیدیم و توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم.

قربانی درمورد اینکه به خاطر مصاحبه علیه ترکی به جلسه کمیته انضباطی رفته است، گفت: برای آن اتفاق به کمیته انضباطی نرفته‌ام و در قالب نامه‌ای در مورد آن صحبت‌ها توضیح دادم، قصد توهین نداشتم اما ادبیاتم هم خوب نبود، بعد از بازی فشار زیادی را تحمل می‌کردیم و اگر توهینی شده است عذرخواهی می‌کنم. در فوتبال باید یاد بگیریم که بازیکن، خبرنگار، داور و … همه زحمت می‌کشند و باید به یکدیگر احترام بگذاریم.

مدافع راه‌آهن در مورد شکایت باشگاه استقلال از او به خاطر مصاحبه‌ای که پس از دیدار استقلال و راه آهن انجام داد، گفت: بله استقلال از من شکایت کرده است، خدا را شکر می‌کنم که ازدواج کردم، اگر با وجود این تعداد پرونده در کمیته انضباطی اکنون به خواستگاری می‌رفتم، مطمئنا جواب رد می‌گرفتم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.