قسط اول گوران لاوره را دوست قلعه‌نویی پرداخت کرد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

قسط اول قرارداد گوران لاوره، بازیکن ناراضی صربستانی تیم فوتبال استقلال تهران را یکی از دوستان سرمربی این تیم پرداخت کرد تا اینگونه او از شکایت به فیفا منصرف شود.

گوران لاوره

 

“گوران لاوره”، بازیکن صربستانی تیم استقلال در حالی به تمرینات این تیم بازگشت که مسئولان این باشگاه برای پرداخت قسط اول او دست به دامان دوستان و اطرافیان باشگاه شدند. قرار بر این بود برای قسط اول مبلغ یکصد هزار دلار در اختیار لاوره قرار گیرد اما در نهایت تنها ۴۰ هزار دلار به او پرداخت شد که البته برای بازگرداندن موقتی این بازیکن صربستانی کفایت می‌کرد.

امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم استقلال در این باره اعلام کرده که پول قسط اول لاوره را از یکی از دوستانش پرداخت کرده است. وی در این باره گفت: به یکی از دوستانم زنگ زدم و گفتم آبروی ایران در میان است و مصلحت مملکت در خطر است. او هم گفت وقتی شما زنگ زدی تحت هر شرایطی من این پول را پرداخت می‌کنم. در هر صورت این پول تهیه شد و ما هم بلافاصله با آن پول، دلار خریداری کردیم و تحویل لاوره قرار دادیم.

قلعه نویی تصریح کرد: لاوره قرار بود به سفارت کشورش برود و تهران را ترک کند. حتی دوربین‌های تلویزیونی هم آماده بودند تا این موضوع را پوشش بدهند که بسیار بد بود. متاسفانه بعضی‌ها قول و قرارهایی گذاشته بودند ولی بعدا به آنها عمل نکردند تا مشکلات ما دو چندان بشود.

 

عرش نیوز

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.