قشقاوی با رییس مجلس امارات دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر،در این ملاقات قشقاوی سلام های گرم لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی را به رییس مجلس امارات ابلاغ کرد.

معاون کنسولی و مجلس وزارت خارجه در این دیدار اظهار داشت پارلمان ها آیینه تمام نمای مردم و صدای ملت ها هستند. بهترین راه گسترش و توسعه روابط در همه زمینه ها گفت وگو است. جمهوری اسلامی ایران همواره خواهان گسترش و توسعه روابط با همسایگان به ویژه امارات است .

قشقاوی با اشاره به شرایط منطقه افزود : فتنه های زیادی در منطقه توسط بدخواهان و بیگانگان صورت می گیرد که ما باید دست بدست هم بدهیم و آنها را بی اثر کنیم.

محمد المر نیز در این ملاقات روابط دو کشور ایران و امارات را تاریخی و ریشه دار توصیف و تاکید کرد این روابط باید برحسن همجواری استوار شود. وی افزود مسائل فیمابین دو کشور با تکیه بر دوستی ، برادری ، گفت وگو و منافع دو کشور قابل حل و فصل است.  

این ملاقات که عصر روز پنج شنبه در دفتر کار محمد المر در مجلس اتحادی در شهر دبی منعقد شد ، در ادامه برنامه های قشقاوی در حاشیه برگزاری هفتمین کمیسیون مشترک کنسولی دو کشور در امارات می باشد. روز گذشته صورتجلسه همکاری های کنسولی دو کشور در چهارده بند به امضای معاونین وزارت خارجه دو کشور رسید.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.