قضاوتهای سیاه و سفید مصیبت بزرگ مدیریت اجرایی در کشور است

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مظفر در نشست جبهه متحد اصولگرایان که در شرق تهران برگزار شد با بیان اینکه نعمت نظام الهی در زمان حاضر نصیب ما شده و باید قدر آن را بدانیم، گفت: علاوه بر اشکالات زیادی که توسط دشمنان و استکبار به جامعه ایران تحمیل شده بخشی از مشکلات جامعه ما مشکل مدیریتی است.

وی افزود: یکی از مهمترین مشکلات در جامعه ما این است  که فاصله نظر و عمل در میان مدیران اجرایی ما وسیع است و شکاف عمیقی بین مبانی نظری و عملکرد مسئولین ما وجود دارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه مدیران ما در مسئله نظری تا اوج آسمانها می روند اما در صحنه عمل فاصله فراوانی با همان مبانی وجود دارد، گفت: خودشیفتگی در بسیاری از مدیران اجرایی جا خوش کرده است. متاسفانه یکی از افت های سیاست زدگی این است که تنها هرکس در طیف من قرار دارد خوب است و دیگران بد.

عضو شورای مرکزی جمعیت رهپویان با تاکید بر اینکه قضاوتهای سیاه و سفید مصیبت بزرگ مدیریت اجرایی در کشور است، گفت: ریشه این موضوع این است که چون رهبری برای ما مقدس هستند سعی می کنین این قداست را به بقیه تعمیم دهیم در حالیکه به غیر از رهبری همه مدیران باید مورد نقد قرار بگیرند.

مظفر تصریح کرد: عدم نقد مدیران موجب می شود تا آنها خودشیفته بار بیایند و کارهای خود را درست تلقی کنند. امیدوارم فضای جامعه از سیاست زدگی که در پشت عینک های دودی سیاست زده همه چیز را قضاوت می کنیم به فضای شفاف و ارامش بخش تبدیل شود تا در عین حال که پای آرمان و ارزشهای انقلاب می ایستیم اما بی رحمانه عملکرد مدیران را نقد کنیم و آنها را به پاسخگویی وادار کنیم.

وی  افزود: باید نمایندگان به گونه ای عمل کنند که مدیران اجرایی خودشیفته نشوند و اگر اشکالی در آنها وجود دارد سریعا به انها گوشزد شود تا عناصر کارآمد و مکتبی در مسیر خدمتگزاری به مردم قرار بگیرند.

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.