قطر: باید قطر را شکست بدهیم تا لذت برد مقابل ازبکستان بیشتر شود

مسوولیت بازیکنان سنگین تر است

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: اگر قطر را شکست بدهیم، لذت شیرینی برد مقابل ازبکستان بیشتر می شود.

به گزارش سرویس ورزشی برنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با قطر در مورد بازی این مسابقه گفت: ما در بازی با ازبکستان مسابقه سختی داشتیم. آنها در دور قبلی فقط یک گل دریافت کرده بودند و من مطمئن هستم این تیم با هر جا در زمین خودش بازی داشته باشد، تیم مقابلش کار سختی خواهد داشت.آنها میزبان بودند و ما میهمان و این طبیعی بود که کار راحت تری داشته باشند. اما به نظر من تنها ۳ امتیاز بازی مهم بود که با برنامه ریزی بدست آمد.

نکونام ادامه داد: سه امتیاز بازی با قطر هم برای ما مهم است و باید قطر را ببریم تا لذت شیرینی ۳ امتیاز بازی با ازبکستان برایمان بیشتر شود. امیدوارم سه شنبه شب با حمایت بازیکنان، هواداران و رسانه ها که همواره همراه تیم ملی بوده اند، بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم و به پیروزی شیرین برسیم.

جواد نکونام در پاسخ به این سؤال که کیفیت خط هافبک ملی نسبت به گذشته فرق کرده یا نه گفت: خط هافبک تیم ملی در چند سال اخیر تغییرات زیادی داشته و بازیکنان مختلفی رفت و آمد داشته اند و واقعا نمی شود گفت که چه کسی بهتر بوده است، اما مهم این است که همه ما برای تیم ملی بازی می‌کنیم و همه برای موفقیت تیم ملی فوتبال ایران تلاش می‌کنند. ما در بازی اول مقابل ازبکستان چون به پیروزی نیاز داشتیم، نیاز بود در وسط زمین بجنگیم. در بازی با قطر مسئولیت‌مان بیشتر است و این را بازیکنان تیم به خوبی می دانند.

جواد نکونام پس از نشست در جمع خبرنگاران درباره اینکه قطر از کره جنوبی ۴ بر یک شکست خورده و آیا این مسئله تأثیری روی بازی آنها مقابل ایران دارد یا نه گفت:به نظر من این مسئله تأثیری روی بازی کره جنوبی ندارد،. عقیده دارم هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ما باید در بازی با قطر پیروز شویم تا وضعیت خوبی در جدول پیدا کنیم.

کاپیتان تیم ملی در باره مسعود شجاعی گفت: از وقتی به ایران آمدم از وی خبر ندارم، فقط می‌دانم می‌تواند تمرینات را شروع کند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.