قطعاتی از ضریح تازه امام حسین(ع) iبه صورت هوایی وارد عراق شد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

0-7-31.jpg

قطعاتی از ضریح تازه امام حسین(ع)که از حساسیت و ظرافت خاصی برخوردار است روز قبل وارد نجف اشرف شد تا با انتقال iبه کربلای معلی در مکان خاصی نگهداری شده و با ارسال بخش‌های اصلی iبهم متصل و بر مضجع شریف ابا عبدالله الحسین(ع) نصب گردد.

به گزارش تفسیری گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضریح تازه امام حسین (ع) که چندی پیش با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی رییس دفتر مقام معظم رهبری، رییس مجلس و جمعی از مسوولان کشوری و لشکری در قم پرده‌برداری شد، قرار است همزمان با ایام سوگواری حضرت سیدالشهداء(ع) با عبور از استان‌های تهران، قم، مرکزی، لرستان و خوزستان وارد کشور عراق شود.

به گزارش تفسیری ایسنا iبه نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، همچنین با آخرین رایزنی‌هایی که مسوولان استان تهران با ستاد بازسازی داشته‌اند این اثر ارزشمند پیش از حرکت iبه سمت عتبات چند روز در مکانی که متعاقباً اعلام خواهد شد در معرض دید علاقه‌مندان تهرانی قرار خواهد گرفت.

براساس این گزارش تفسیری تنها قطعات محدودی از ضریح آن هم iبه سبب حساسیت و لزوم جلوگیری از ضربه دیدن iبه عتبات منتقل شده و بخش اصلی با توضیحاتی که داده شد، انتقال خواهد یافت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.