قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه ایران فاقد مشروعیت و ارزش حقوقی است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

دبیر شورای نگهبان، قطعنامه اخیر پارلمان اروپا علیه ایران را فاقد مشروعیت و ارزش حقوقی دانست و گفت: این قطعنامه سند رسوایی اتحادیه اروپاست و مردم از دولت انتظار دارند دربرابر زیاده خواهی اتحادیه اروپا قاطعیت داشته باشد.

به گزارش حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله «احمد جنتی» در نخستین دیدار کارکنان نهاد شورای نگهبان در سال جاری، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) و گرامیداشت آغاز سال نو، با انتقاد شدید از قطعنامه پارلمان اروپا علیه ایران گفت: عده‌ای سفیه در پارلمان مذکور دور هم جمع شده‌اند و در حالی که خود به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پایبند نیستند و با بی شرمی، روابط نامشروع همجنس‌بازان را مشروعیت بخشیده‌اند.

وی افزود: آنها در مورد عدم رعایت حقوق بشر در ایران سخن می‌گویند و علیه جمهوری اسلامی قطعنامه صادر می‌کنند اما مردم ایران برای این قطعنامه‌ها هیچ ارزش و اعتباری قائل نیستند.

دبیر شورای نگهبان با تأکید بر اینکه این قطعنامه، سند رسوایی اتحادیه اروپا است، گفت: البته این قطعنامه موجب هوشیاری ملت ایران می‌شود و مردم کشورمان را متوجه می‌کند که طرف آنها چه کسانی هستند، زیرا آنها می‌خواهند برداشت‌های نادرست خود را از حقوق بشر به دنیا تحمیل کنند.

وی در مورد حمایت پارلمان اروپا از سران فتنه خاطرنشان کرد: این که چنین افراد معلوم‌الحالی از سران فتنه حمایت می‌کنند، مدال دیگری افزون بر مدال‌های ننگین قبلی است که سران فتنه بر گردن دارند و اگر سران فتنه، شرم داشتند باید از خجالت آب می‌شدند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.