قطعیت معامله اوراق مشارکت بوتان در “فرابورس”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

معامله ۱۵۰ هزار ورقه اوراق مشارکت شرکت گروه صنعتی بوتان در فرابورس به قطعیت رسید.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، این تعداد اوراق معادل ۷۵ درصد از کل اوراق مشارکت منتشره شرکت گروه صنعتی بوتان است که به قیمت هر ورقه یک میلیون و ۹۰ هزار ریال و به ارزش ۱۶۳٫۵ میلیارد ریال عرضه شده بود و پس از احراز شرایط معامله به قطعیت رسید.
 
همچنین به دنبال معاملات آخرین یکشنبه سال ۹۲، در بازارهای فرابورس ایران ۱۳۹ میلیون ورقه به ارزش ۱۳۲۵٫۴  میلیارد ریال در ۲۷ هزار و ۲۸۵ دفعه داد و ستد شد و آیفکس با ۲٫۱ واحد رشد بر روی عدد ۷۵۲٫۹  واحد ایستاد.
 
در جریان معاملات امروز پذیره‌نویسی ۲۰۰ هزار ورقه مرابحه شرکت واسط مالی خرداد یکم به‌منظور تأمین مالی شرکت گلوکزان با قیمت اسمی هر ورقه یک میلیون ریال و به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال با توجه به اتمام حجم اوراق به پایان رسید و بیشترین ارزش معاملات امروز نیز به آن تعلق گرفت. از سوی دیگر به سبب رقابت در دقایق پایانی جلسه معاملاتی در نماد مخازن پتروشیمی تا قیمت یک میلیارد و ۲۸۵ میلیون و ۶۰۹ هزار ریال، ادامه رقابت به فردا دوشنبه موکول شد.
 
در میان شرکت‌های فرابورسی به ترتیب بیشترین حجم معاملات نیز به داد و ستد ۱۵٫۱۱ میلیون سهم گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان، ۱۱٫۱۲ میلیون سهم بانک حکمت و ۱۰٫۹۷ میلیون سهم بانک دی اختصاص یافت. معاملات سهام شرکت‌های صنایع غذایی مینو شرق، کی‌بی‌سی و حق تقدم سرمایه‌گذاری تدبیرگران فارس و خوزستان با ۵ درصد افزایش قیمت به پایان رسید و به دنبال بازگشایی نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت شیراز با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، این نماد معاملاتی با ۹٫۸۳ درصد کاهش مواجه شد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.