قطع برق بیش از ۸ میلیون خانوار آمریکایی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری واحد مرکزی خبر iبه نقل از خبرگزاری فرانسه، این وزارتخانه در بیانیه ای اعلام نمود در ساعت نه بامداد iبه وقت محلی، تعداد خانوارهایی که با قطعی برق بر اثر عبور طوفان سندی مواجه شدند iبه هشت میلیون و یکصد و چهارده هزار و چهارصد و سی و سه خانوار رسید.

توفان سندی بیشترین اثر را در ایالت نیوجرسی گذاشت و بیش از دو و نیم میلیون خانوار در این ایالت شامگاه دوشنبه را در تاریکی گذراندند.

آسیب طوفان سندی iبه شبکه برق درر کانادا

عبور توفان سندی از کانادا سبب شد تا در اثر شکستگی درختان و قطع کابل های فشار قوی، ۱۳۰ هزار خانوار در این کشور روز سه شنبه با قطع برق مواجه شوند.

با عبور این توفان iبه خاک کانادا در شامگاه دوشنبه، برق نود هزار واحد مسکونی در ایالت اونتاریو قطع شد و شرکت محلی «هیدرو کبک Hydro-Québec» نیز از قطع برق چهل و سه هزار خانوار در ایالت کبک و بیشتر در اطراف مونرآل خبر داد.

سرعت باد در ساعات اولیه بامداد سه شنبه در جنوب شرق ایالت اونتاریو iبه یکصد کیلومتر در ساعت رسید و پلیس این ایالت از مرگ یک زن در همین رابطه خبر داد.

شمار کشته های طوفان در امریکا iبه ۲۱ نفر  رسید

گزارش ها  حاکی است شمار کشته های طوفان سندی در امریکا iبه بیست و یک نفر رسیده است.
در عین حال مقامات محلی در ایالت کارولینای شمالی از غرق شدن کشتی بادبانی موسوم iبه«اچ ام اس باونتی » در ابهای نزدیک سواحل این ایالت در اقیانوس اطلس خبرداده اند.

گفته می گردد این کشتی در فیلم های ماجراجویانه استفاده می شده است.کاپیتان این کشتی ناپدید شده و جسد یک خدمه ان پیدا شده است.

IRIBNews RSS TopNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.