قطع درختان جنگل ابر مصوبه دولت بود

رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: قطع درختان جنگل ابر مصوبه دولت بود و هیچ حرفی برای گفتن ندارم از رئیس محیط زیست بپرسید.

فارس : علیرضا اورنگی ظهر امروز در نشت خبری که در محل مرکز علمی، کاربردی هاشمی‌نژاد جهاد کشاورزی برگزار شد؛ در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس که در ارتباط با ماجرای قطع درختان جنگل ابر سوال پرسید، اظهار کرد: مصوبه دولت بود و هیچ حرفی برای گفتن ندارم و نمی‌خواهم چیزی بگویم اگر سوالی دارید از رئیس سازمان محیط زیست بپرسید.

 
رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور در پاسخ به این سوال که عدم پاسخ گویی شما به عنوان یکی از متولیان حاکمیتی سبب بوجود آمدن شایعاتی در این خصوص می‌شود، افزود: برخلاف آنچه که به شما در ارتباط با تعداد قطع درختان این جنگل گفته شده تنها ۴۴۰ اصله درخت قطع شده است.

 
اورنگی در پاسخ به این سوال که چه الزامی برای کشیدن جاده در میان جنگل ابر بود، بیان داشت: مصوبه دولت بود.

 
وی در پاسخ به این سوال که آیا شایعه زمین‌خواری بعد از احداث جاده در این محل قوت نمی‌گیرد، گفت: خیر، اما در این باره  متولیان دیگر جوابگو بوده‌اند من حرفی نمی‌زنم.

 
اورنگی در پاسخ به این سوال خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا شما هیچ اختیاری در مقابل مصوبه دولت نداشتید، افزود: من حتی همین را هم نباید به شما می‌گفتم.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.