قطع یارانه نقدی ایرانیان خارج از کشور تکذیب شد

نوشته شده در تاریخ ۰۸/آذر/ – ۱۵:۴۶ و در سرویس اخبار اقتصادی ممتاز نیوز

در گفت‌وگو با :

خبرگزاری : امروز یک خبرگزاری به نقل از جعفر قادری نماینده شیراز در مجلس اعلام کرد که “یارانه ایرانیان مقیم خارج حذف شده‌است”، اما این نماینده اظهارات منتسب به خودش را رد کرد.

جعفر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی آنا با تاکید بر اینکه آنچه از وی نقل شده صحت ندارد،‌گفت: از من پرسیده شد که ظاهرا چنین اتفاقی رخ داده، ولی من این موضوع را تایید نکردم.

در همین زمینه،‌ رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها نیز با بیان اینکه بحث قطع یارانه ایرانیان خارج از کشور با اهداف خاصی صورت می‌گیرد، تاکید کرد که قطع یارانه این عده به هیچ وجه صحت ندارد.

اکبر ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا با گله‌مندی از طرح چنین موضوعی، گفت: بهتر است علت طرح این مسائل را از کسانی بپرسید که آن را مطرح کرده‌اند، اما من تاکید می‌کنم که چنین خبری کذب است.

وی در ادامه تاکید کرد که در حال حاضر آیتم ثبت‌نام یارانه برای ایرانیان خارج از کشور بسته شده و هیچ فعل و انفعالی در این مورد انجام نمی‌شود.

به گزارش آنا، در دولت قبل نسبت به پرداخت یارانه نقدی به ایرانیان خارج از کشور انتقادهایی مطرح و قرار شد دولت این عده را شناسایی کند،‌ اما بر اساس آنچه عنوان شده، ایرانیان مقیم خارج کشور همچنان یارانه نقدی می‌گیرند.

انتهای پیام/

خبرگزاری آنا – اقتصادی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.