قلابی بودن هدیه تولد این دختر ۱۵ ساله را شوکه کرد +عکس

این دختر نوجوان که روز تولدش از مادر خود یک “آی پد” اپل دریافت کرده بود وقتی جعبه هدیه اش را گشود در حالتی که شوکه شده بود با یک “نوت پد” تقلبی روبرو شد.به گزارش پارس ناز شرکت فروشنده معتقد است این مورد کار یک کلاهبردار حرفه ای است که توانسته است آی پد را با نوت پد جایگزین کرده و آن را درست همانند بسته بندی اصلی کارخانه دوباره ببندد.به گفته وکیل کارخانه متاسفانه تنها قربانیان این نوع کلاهبرداریها مشتریان بی گناه هستند.

www.parsnaz.ir - قلابی بودن هدیه تولد این دختر 15 ساله را شوکه کرد +عکس


“کورتنی اکرز” ۱۵ ساله میگوید: ابتدا وقتی جعبه هدیه ام را گشودم کاملا شوکه شده بودم اما تصور کردم آنها با من شوخی میکنند ولی با دیدن چهره متعجب آنها متوجه شدم ماجرا حقیقت دارد.به گفته پلیس این جعبه با مهر و موم کارخانه و در وکیوم پلاستیکی ارائه شده است و حتی وزن آن درست به اندازه یک آی پد واقعی است.

www.parsnaz.ir - قلابی بودن هدیه تولد این دختر 15 ساله را شوکه کرد +عکس

آنها سریعا به فروشگاهی که محصول را خریداری کرده بودند رفتند اما صاحب فروشگاه از جریان اظهار بی اطلاعی کرد و آنها را راهی کارخانه سازننده این دستگاه کرد.رئیس کارخانه یک آی پد آخرین مدل همراه با یک نامه عذرخواهی رسمی برای این دختر فرستاد . آنها در حال همکاری با پلیس هستند تا سرنخی از باند متقلب پیدا کنند.پلیس میگوید  مشخص نیست چه تعداد از این محصول تقلبی در حال حاضر در بازار موجود است.
  درخواست طلاق اولین مرد باردار از همسرش + عکس
  سختی ها در مدرسه ژیمناستیک دختران در چین + تصاویر
  دارنده مدال المپیک از سختی ها و آزار جنسی خود می گوید!


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.