قلعه‌نویی: بردیم چون شجاع بودیم

۲۶اردیبهشت،

amir2.JPG

سرمربی استقلال شجاعت شاگردانش را عامل تغییر نتیجه شکست با برد شیرین ۴ بر ۲ مقابل الشباب دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، امیر قلعه‌نویی پس از پیروزی ارزشمند ۴ بر ۲ مقابل الشباب امارات در نشست خبری گفت: خدا را شکر که این بازی را بردیم. بازی سختی بود و خوشحالم که با گل‌های بسیاری موفق به پیروزی شدیم. از همه هواداران‌مان در این دیدار متشکرم. همچنین از مهمان‌نوازی تیم الشباب تشکر می‌کنم. ما می‌دانستیم آن‌ها تیم حرفه‌ای می باشند و همان طور که دیدید از تک موقعیت‌شان در نیمه اول استفاده کردند، یک گل زدند و نیمه اول را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

وی دربارهٔ عملکرد تیمش در نیمه دوم گفت: در نیمه دوم ما سرعت دادیم و بازی را بردیم. بازی شجاعانه‌ای از خود به نمایش گذاشتیم. بعد از لطف خدا و اهل بیت شجاعت عامل اصلی پیروزی ما بود. الشباب در بازی‌های قبل‌اش کم گل خورده بود اما ما امروز ۴ گل به این تیم زدیم، اما این دیدار فقط یک نیمه بود نیمه بعدی که مهم‌تر است در تهران برگزار می‌شود.

او در پاسخ به این سوال که با توجه به حضور بسیار هواداران استقلالی در ورزشگاه دوبی به نظر می‌رسید استقلال در خانه بازی می‌کند، اظهار کرد: من ابتدا هم از تماشاگران‌مان تشکر کردم. در ایران اصطلاحی وجود دارد که به هواداران لقب یار دوازدهم می‌دهد. من مطمئنم اگر بازی در یک روز تعطیل بود، همه استادیوم را ایرانی‌ها پر می‌کردند، اما یک گلایه هم از تیم الشباب دارم. کیفیت چمن ورزشگاه این تیم در مقایسه با سایر تیم‌های عربی کمی پایین بود.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه تیمش در زمان بدی گل خورد، آیا انتظار داشت تیمش در نیمه دوم به یک باره بازی را بازگرداند بیان کرد: با شما موافقم. ما زمان بدی گل خوردیم و امکان داشت تمرکزمان به هم بخورد در رختکن هم به بازیکنان دو چیز را گفتم اول اینکه گل نخورند و دوم این که وقتی مطمئن شدند به گلزنی فکر کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.