قلعه‌نویی بهتر تفکراتش را پیاده کرد-عبدی

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید در شهرآورد ۷۸ امیر قلعه‌نویی بهتر توانست تفکراتش را پیاده کند و با یک مساوی، زمین را ترک کند.

حسین عبدی با بیان اینکه بازی پرالتهاب و پرهیجانی را شاهد بودیم، خاطرنشان کرد: در این دیدار بازیکنان استقلال همچون اولادی، قاضی و اکبرپور میل به حضور در مرکز زمین را داشتند و این درست نقطه قوت پرسپولیس بود.

او ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس به دنبال خنثی‌سازی خسرو حیدری بودند و همین هم کمی در بازی آن‌ها تاثیر داشت.

بازیکن اسبق پرسپولیس درباره روند کلی بازی نیز اظهار کرد: استقلال بازی‌سازی را از هافبک‌ها شروع می‌کرد ولی پرسپولیس دفاع‌های راست و چپش را در بازی شرکت می‌داد و بازی‌سازی را از عقب زمین شروع می‌کرد.

عبدی اضافه کرد: تیم پرسپولیس در نیمه دوم بازی هجومی‌تری را ارائه داد و این به خاطر نیاز مبرم این تیم به کسب امتیاز بود.

وی در مورد کیفیت بازی اظهار کرد: کنترل بازیکنان و خنثی‌سازی طرف مقابل سبب شده بود تا در این بازی بازیکنان انرژی زیادی را برای این کار صرف کنند. مطمئنا فشار بازی بر کیفیت این دیدار تاثیرگذار بوده است.

عبدی خاطرنشان کرد: فلسفه نباختن در مقابل حریف همواره در چنین بازی‌های حکمفرماست. شما فرض کنید که استقلال در یک غافلگیری گلی را به ثمر می‌رساند، در آن صورت تیم پرسپولیس که بازی بهتری را از خود ارائه می‌داد، می‌گفت کاش بازی را مساوی می‌کردیم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در مورد اینکه کدام یک از مربیان توانستند تفکرات خود را در زمین پیاده کنند، به ایسنا گفت: به نظرم امیر قلعه‌نویی توانست بهتر تفکرات خود را در زمین پیاده کند و با یک تساوی بازی را به پایان برساند.

 

منبع : ایسنا


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.