قلعه‌نویی: تعویض هایی که کردیم اثر گذار نبود/ اگر توپ مجیدی گل می‌شد، همه چیز تغییر کرده بود

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید شاگردانش در دیدار برابر بوریرام عملکرد خوبی را به اجرا نگذاشته اند.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال پس از پیروزی تیمش مقابل بوریرام تایلند به نشست خبری آمد و حرف های خود را اینگونه آغاز کرد: «اگر امروز باخته بودیم اتاق کنفرانس پر بود از خبرنگار!»

او ادامه داد: «از هواداران و همچنین رویانیان که به ورزشگاه آمدند و در کنار ما بودند تشکر می کنم. حضور کفاشیان و تاج هم در اردوی امروز از لحاظ روحی کمک بسیاری به بچه ها کرد. ما بازی را خوب آغاز کردیم اما بعد از گل اول کمی بی‌تجربگی کردیم. به نظر من اگر مجیدی از موقعیت خود استفاده می کرد و آن توپ گل می شد، روند بازی به صورت دیگری رقم می خورد.»

سرمربی استقلال با بیان اینکه از عملکرد شاگردانش رضایت ندارد، گفت: «از تیم خود راضی نیستم. ما موقعیت های بیشتری را خلق می کردیم اما این اتفاق نیفتاد. وقتی تیم ایجاد موقعیت می‌کند خیال مربی راحت می گردد اما ما این کار را انجام ندادیم. تعویض‌هایی که انجام دادیم هم اثرگذار نبود. به هر حال خدا را شکر می‌کنم که پیروزی از میدان خارج شدیم.»

قلعه‌نویی در واکنش به این سوال که چرا استقلال در خانه و مقابل چشم هوادارنش خوب بازی نمی کند، گفت: «ما در بازی مقابل سپاهان و یا الهلال علیرغم این شکست خوردیم اما بازی خوبی ارائه دادیم. ای کاش امروز هم مثل بازی برابر سپاهان که شکست خوردیم بازی می کردیم اما در مقابل بوریرام به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشتیم.»

سرمربی استقلال درمورد تعویض های خود در این بازی گفت: «با تعویض ها می خواستم روند بازی تغییر کند اما آنها هم خوب نبودند.»

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که آیا جای خالی جبازی در تیم احساس می گردد گفت:‌«ما باید راجع به این استقلال فکر کنیم. خواهش می‌کنم تیم ما را کمک کنید تا استقلال از این مرحله بالا برود. ما باید به بازیکنان خود روحیه بدهیم، به نظر من در تایلند بازی بهتری را شاهد خواهیم بود.»

قلعه‌نویی در پایان دربارهٔ اینکه فرهاد مجیدی بازیکن ۹۰ دقیقه‌ای نیست، گفت: «در بحث لیگ قهرمانان آسیا فرهاد مجیدی می‌تواند به ما کمک کند اما در لیگ فرهاد می‌تواند بالای ۵۰ دقیقه بازی کند. در کل معتقدم مهاجمان ما امروز به خوبی حمایت نشدند. البته مجیدی می‌توانست از موقعیت خود با تجربه‌ای که دارد بهتر استفاده کند.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.