قلعه‌نویی: جلوگیری از بداخلاقی‌ها وظیفه مافیا است!/ خیال حسن‌زاده و همکارانش راحت باشد

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید بازی کردن در ورزشگاه تختی مشکلات بسیاری دارد.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از تساوی تیمش برابر نفت تهران در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: «ارائه یک بازی خوب در این چمن بسیار دشوار است. البته مسئولان ورزشگاه تختی زحمات بسیاری می کشند اما متاسفانه بازهم وضعیت همین است. قبول دارم که کیفیت مسابقات لیگ پایین آمده و سبب آن هم همین کیفیت پایین زمین ها است.»

او ادامه داد: «بازیکنانم در این بازی تمرکز خوبی داشتند و باید به آنها خسته نباشید بگویم. ما در دقایق پایانی یک موقعیت را از دست دادیم و همان توپ تبدیل به یک گل استثنایی برای نفت شد. می توانم بگویم این از شانس بد ما بود. به هر حال ما با این بازی دوباره به مسابقات لیگ برتر بازگشتیم و از روز جمعه برای قهرمانی استارت می زنیم.»

قلعه‌نویی در واکنش به اینکه در جریان بازی از سر دادن شعار علیه علی دایی جلوگیری می کرد، به کنایه گفت: «خب مافیا باید همین کارها را بکند! این وظیفه من بود. آنها هم همکاران من می باشند و من باید از سر دادن چنین شعارهایی جلوگیری کنم.»

سرمربی استقلال در مورد محرومیتش گفت: «دوری از نیمکت برای من بسیار سخت بود. تا به حال محرومیت های بسیاری را تجربه کرده ام اما این محرومیت برای من دشوار بود. خوشحالم که آقای صالح در غیاب من وظایفش را به خوبی انجام داد. این اتفاق هم می گذرد اما خیال حسن‌زاده و همکارانش راحت باشد که من در این بازی روی سکو نشستم.»

قلعه نویی در پایان گفت: «امیدوارم کمیته انضباطی به همه تیم ها یکسان نگاه کند. حسن‌زاده معتقد و مذهبی است و امیدوارم رای او بر مبنای عدالت بوده باشد.»

۲۵۲ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.