قلعه‌نویی: داماش تیم بابرنامه‌ای است/ جباری فصل آرامی را پشت سر گذاشت؛ تعجب می‌کنم که چرا رفت

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی باز هم از سپاهانی شدن مجتبی جباری ابراز تعجب کرد.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی با داماش گفت: «داماش یک مدیرعامل خوب دارد. وقتی امیر عابدینی رئیس فدراسیون فوتبال بود من بازی می‌کردم. سرمربی این تیم هم از مربیان خوب ایران است.داماش با ناظمی بازی‌های خوبی انجام می‌دهد. داماش تیم بابرنامه‌ای است و چند بازیکن جوان دارد. ما باید پل ارتباطی محمدرضا مهدوی با آبشک را در میانه میدان قطع کنیم. این تیم یک سری نقاط ضعف هم دارد که اگر اجازه بدهید در موردش صحبت نکنم. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم.»
قلعه‌نویی ادامه داد: «فصل قبل تنها تیمی که ۶ امتیاز از ما گرفت داماش بود. البته بازی آخر که مقابل این تیم شکست خوردیم، جشن قهرمانی هم گرفتیم ولی در آن مسابقه هم با تمام نیرو به میدان رفته بودیم.» سرمربی استقلال در مورد ضعف گلزنی تیمش گفت: «این مشکل مقابل فجر برطرف شد اما مقابل صبا خوب نبودیم. مقابل صبا لیاقت برد را نداشتیم اما خدا را شکر که سه امتیاز را گرفتیم. امیدوارم مقابل داماش، خودمان را برای بازی هفته بعد در لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. ما برای این مسابقه ۴ مصدوم داریم که هیچ کدام را به رشت نیاورده‌ایم.»
قلعه نویی در مورد جای خالی جباری در استقلال گفت: «ما به جای جباری، جمشیدیان و لاوره را گرفتیم. بازیکنان دیگری هم می‌خواستیم که نتوانستیم آن‌ها را بگیریم. باید با همین بازیکنان جای خالی جباری را پر کنیم. تعجب می‌کنم بازیکنی که ۸ سال تحت هر شرایطی در استقلال مانده بود، این فصل جدا شد. در حالی که او فصل قبل فصل آرامی را پشت سر گذاشت. ممکن است یک بازیکن تاثیرگذار باشد ولی اگر یک مربی همه هدفش را معطوف به یک بازیکن کند و آن بازیکن مصدوم شود، همه برنامه‌هایش به هم می‌ریزد.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.