قلعه‌نویی: در سلامت جامعه داوری شکی ندارم/ باید با یک تعامل خوب به کروش کمک کنیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – سرمربی تیم فوتبال استقلال می گوید هواداران در قم بیشتر از تهران از آبی پوشان استقبال کردند.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش برابر صبا در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. او صحبت های خود را اینگونه آغاز کرد: «روز قبل نتوانستم در نشست خبری شرکت کنم و از این بابت از شما عذرخواهی می کنم.»

قلعه نویی ضمن ابراز تسلیت به خاطر درگذشت بیوک جدیکار پیشکسوت استقلال ، گفت: «برای اولین بار درچند وقت اخیر با ارائه یک بازی خوب ۳ امتیاز را گرفتیم و دست پر از میدان خارج شدیم. البته نمی توان تاثیر هواداران دو تیم را بر کیفیت مسابقه نادیده گرفت. آنها با تشویق شان انرژی خوبی را به بازی منتقل کردند. باید از هواداران تیم‌مان تشکر کنم که در قم بیشتر از تهران از بازی ما استقبال کردند.»

او در مورد تیم صبا گفت: «صبا چند مهره تاثیرگذار خود را در اختیار نداشت اما با این حال بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت. از آمادگی سه مهاجم این تیم با خبر بودیم و به همین خاطر جناحین را کنترل کردیم. به نظرم جایگاه صبا این نیست و در هفته های آینده وضعیت بهتری پیدا خواهد کرد.»

سرمربی استقلال با بیان اینکه گل دقایق پایانی صبا، کار را برای آبی پوشان سخت کرد، گفت: «مثل دیدار برابر نفت تهران و اف.سی سئول گل بچگانه ای خوردیم و ۷ دقیقه پایانی اذیت شدیم. به هر حال نبض بازی در دست ما بود و خط دفاعی مان عملکرد خوبی داشت. اعتقاد دارم اگر با دقت تر بودیم، گل های بیشتری به ثمر می رساندیم.»

قلعه نویی در مورد مصدومیت جواد نکونام گفت: «هنوز هیچ چیز معلوم نیست و باید ببینیم چه شرایطی برای او پیش خواهد آمد.»

سرمربی استقلال با تقدیر از عملکرد مظفری زاده گفت: «همانطور که پیش از این گفتم داوران ما جز بهترین های آسیا می باشند در سلامت آنها شکی نیست. سطح سعید مظفری زاده با توجه به فیزیک بدنی و مدیریت او بالاتر از آسیا است. به نظر من او می تواند در جام جهانی هم قضاوت کند.»

او باز هم به مشکلات مالی استقلال اشاره کرد و گفت: «به خاطر مشکلات مالی بازیکنی چون ساموئل را از دست دادیم. در جمع چهار تیم برتر آسیا قرار گرفتیم اما پاداشی به ما ندادند در حالی که حریفان ما پاداش های قابل توجی دریافت کردند. تیم استقلال جز سرمایه های این کشور است و باید مسئولان توجه بیشتری به ما کنند.»

قلعه نویی در مورد جلسه با کارلوس کروش گفت:‌ »هنوز جلسه ای با او نداشتم اما کروش همیشه می گفت که باید در یک جلسه مشکلات را حل کنیم. امیدوارم این اتفاق رخ دهد. به هر حال به بازیهای لیگ قهرمانان آسیا باید نگاه ملی داشته باشیم. نباید با از دست دادن بازیکنان ملی پوش عملکرد ضعیفی را در این رقابت ها به نمایش بگذاریم. به هر حال اعتقاد دارم که باید با یک تعامل خوب به کروش کمک کرد.»

۲۵۲ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.