قلعه‌نویی: دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم/ امیدوارم به سلطانی‌فر رای اعتماد بدهند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – امیر قلعه‌نویی می‌گوید باید مشکل دفاعی تیمش را حل کند.

به گزارش ممتاز؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل فجر سپاسی در کنفرانس خبری گفت: «هر کسی این مسابقه را دید از آن لذت برد. من به فوتبال ایران تبریک می‌گویم. بعد از بازی با سپاهان روی مسائل روانی تیم کار کردم. با این حال ما یک پنالتی بچه گانه به حریف دادیم.»
سرمربی استقلال در مورد وزیر ورزش هم گفت: «متاسفانه در قبل هر وقت کسی جایی نداشت به ورزش می‌آمد، در حالی که سررشته‌ای از آن نداشت. آقای سلطانی‌فر نیروی خوبی است که امیدوارم به او رای اعتماد داده شود. او باید در کنار خودش از نیروهای قوی استفاده کند. کابینه معرفی شده قوی است و من به آن امیدوارم.»
قلعه‌نویی در مورد کسر یک امتیاز از تیمش هم گفت: «من کار تماشاگران را محکوم می‌کنم. البته آن روز، روز خوب فغانی نبود. من بابت رفتار عده‌ای از تماشاگران از او عذرخواهی می‌کنم. با این حال نظر من مثل نظر نصیرزاده است که گفته نمی‌توان یک امتیاز کم کرد. جالب است که همیشه اولین‌ها مال ماست. من قبلا به داوری اعتراض می‌کردم اما الان متوجه شدم اشتباه می‌کردم و دیگر به داوری‌ها اعتراض نمی‌کنم.»
سرمربی استقلال در پایان گفت: «ما در ده دقیقه ابتدایی بازی بسیار بد بودیم اما به مرور بر مسابقه حاکم شدیم. در سال‌های قبل ما با اتکا به دفاع خوبمان به قهرمانی می‌رسیدیم که امسال باید مشکل دفاع را حل کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.